Hallo meiden, ik heb een vraagje aan jullie. Als ik ongie word wil ik de volgende ronde gaan tempen. Ik heb me aangemeld bij FF en die vroeg of ik vaginaal of oraal ging tempen. Hoe doen jullie dit? Ik dacht dat rectaal het beste was of moet het toch vaginaal? Wilde al zo een oorthermometer kopen maar dat werd afgeraden. Het beste is elke dag zelfde tijd voor je opstaat toch? Dat wisselt bij mij dus ik denk dat ik gewoon de wekker op 7 uur zet en dan temp en dan weer doorslapen. Als jullie nog andere tips hebben hoor ik ze graag. Alvast bedankt! Liefs sas
Ik zal op mijn slijm letten maar kan die nooit zo spotten. Ik hoor meiden zeggen dat ze slierten trekken maar ik heb gewoon wat meer doorzichtige afscheiding meer niet. Bedankt Angel
ik heb ook geen rekbaar slijm hoor alleen waterig ten tijde van mijn ei, dus... en heb al 2 kids, dus dat geeft niets hoor. Suc6!! heb je nog meer vragen: stuur gerust een pb!
het bijhouden van slijm is wel belangrijk ben er ook nu pas achter gekomen... want dan krijg je echt een mooi kruis... mijn slijm is ook niet zo rekbaar als ik ook ooit op foto heb gezien... maar ik test gewoon of het een beetje tussen mijn vingers blijft plakken...