Ik herken het wel Lappie. Bij deze zwangerschap feliciteerde ook niemand ons, zelfs bij de 12 weken nog niet. Nu dat mijn buikje echt aardig begint te groeien beginnen ze ons te feliciteren en zeggen ze "nu zal het wel goed lopen" ook best een harde reactie Maar van hieruit ook nen SUPER DIKKE PROFICIAT!
Lappie: van harte gefeliciteerd! We hebben wel eens samen in een paar nod-topics gezeten, o.a. het topic waarin je zwanger bleek en een sterretje had in februari. Ik vond het toen zo verdrietig voor je en ben dan ook heel blij dat je nu een stuk verder bent. Ik hoop dat je van deze zwangerschap kunt gaan genieten.
Gefeliciteerd Lappie! Lijkt me best lastig, inderdaad. Ik snap reacties van omgeving wel, maar het is niet leuk om te horen. Ik zou zelf iemand sowieso feliciteren!! Geniet er van!
Vreemd zeg! Ik heb afgelopen jaar ook 2 ma's gehad en vond t juist moeilijk dat iedereen mij deze derde keer vol overtuiging feliciteerde, omdat ik het nog niet durfde geloven. Heel erg gefeliciteerd! Ik duim dat t goed blijft gaan!
Van harte gefeliciteerd!!! Vreemd dat ze jullie niet feliciteren, miss kun je het er met ze over hebben?
Van harte gefeliciteerd met je wondertje Lekker genieten jij hebt een kleine in je buik en dat is het enige wat telt
Van harte meid, wat heerlijk dat je zwanger bent! Ik denk dat de mensen die je niet feliciteren het moeilijk vinden. Ze'zijn vast heel blij voor je,maar ook missch bang dat het niet goed afloopt. Veel mensen vinden het pas na 12 weken pas 'veilig' om te feliciteren. Omdat je eerdere miskramen hebt gehad.... ( ik heb er twee gehad,niemand wist dat, ook niet handig...)
Wat een ongelooflijk lieve reacties allemaal zeg!! Doet me echt wel goed. Dank jullie wel! Mijn schoonmoeder heb ik er later wel op aangesproken en gezegd dat het voor mij voelt alsof het ontkend wordt. En dat dit iets is om gewoon te vieren. Toen feliciteerde ze me wel. Was wel blij dat ik dat uitsprak naar haar.
hey lappie, Van harte gefeliciteerd meid. Trek je er niks van hoor! mensen weten zich soms geen houding te geven als je weer zwanger bent na een miskraam en zeggen dan de stomste dingen of juist niet, terwijl je dan wel iets zou verwachten. Wij zaten trouwens iedere keer in hetzelde nod toppic, echt leuk nu te lezen dat je zwanger bent en je al 3 goede echo s hebt gehad. Ik ben een maand eerder uit het toppic vertrokken omdat ik zwanger WAS..... Helaas is het bij mij niet goed gegaan, ben uiteindelijk 2 weken geleden gecuriteerd. (gestopt met groeien bij 6 w, gecuriteerd met 10 w) Geniet ervan meid en trek je aub niks van anderen aan hoor! Goed van je trouwens dat je je schoonmoeder erop aan heb gesproken. Ik had daar de moed niet voor gehad denk ik....
Gefeliciteerd meid, geniet ervan. idd vreemd. Natuurlijk zulle anderen het ook spannend vinden maar is geen reden om helemaal niet te feliciteren.
Gefeliciteerd !! Inderdaad natuurlijke reactie om te feliciteren.. dus waarom ze dat nu niet doen raarrr..
Lappie, ik herken het. De vorige keer kreeg ik meteen allemaal felicitatiekaarten van ouders, zus, schoonbroers, vriendin etc. Deze keer nop. Ze durven het nog niet.
GEFELICITEERD meid ik weet wel wat je bedoelt een vriendin van me moeder feliciteerde mij ook niet maar ze zei ik doe dat nooit als de kleine er is zal ik je zeker feliciteren en knuffellen ...was wel fijn datze het zei vond het ook een beetje raar
Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zit in de zelfde situatie, heb ook eerdere miskramen gehad waarbij familie en vrienden erg blij voor me waren, maar waarbij het uiteindelijk misging. Dit keer ben ik ook niet echt door iemand gefeliciteerd, alhoewel ik het maar aan een enkele vriendin en mijn moeder+schoonmoeder heb verteld. Zelfs die zeggen nu dat we het even moeten afwachten.. Begrijpelijk ook.. Maar ik begrijp jou ook hoor, het is je ook wel van harte gegund, denk ook dat je omstanders het je gunnen maar ze zijn bang dat het weer mis gaat en jij verdrietig wordt..
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Kan me wel voorstellen dat mensen het moeilijk vinden je te feliciteren ivm je geschiedenis. Maar je hebt ook een punt hoor: je verteld het niet voor niets Hopelijk gaan binnenkort heel veel mensen je feliciteren als blijkt dat alles goed gaat! Fijne zwangerschap in ieder geval
Helaas herkenbaar. Mensen willen denk ik niet te enthousiast zijn voor je de "veilige" 12weken mijlpaal hebt bereikt en zichzelf en jou beschermen tegen weer een teleurstelling. Punt is natuurlijk dat jij het vertelt omdat je het nu zelf wel gelooft.. dat je voelt dat het goed gaat.. en dat je graag ook hun bevestiging wilt hebben. Ik kreeg van m'n eigen zusje pas een felicitatie met 15 weken. Hierna komt het punt: je bent toch de 12w voorbij, nou dan kan je "gewoon" voluit gaan genieten en wat gebeurd is, is gebeurd.. die mks hoef je nooit meer aan te denken Ook niet leuk.. Anyway.. Gefeliciteerd