Wat jammer dat z zo reageren, ik bedoel ELKE zwangerschap is duizend felicitaties waard want het is toch heel bijzonder, al is het pril en ja het is nu eenmaal een onzekere tijd, helaas kan je met 12 weken nog niet altijd zeggen of het goed is, mag je dan pas iemand feliciteren als ze een baby in hun armen hebben liggen (want geloof me dan kan er nog van alles gebeuren hoor, ik wil niet doemdenken maar KAN wel) Gewoon genieten van je zwangerschap dus hierbij;
Lieffie, van mij een dikke pakkerd en nogmaals gefeliciteerd! Probeer het je niet aan te trekken, trekt wel weer bij. Ik snap dat het verdrietig is, maar zegt meer over hen dan over jou! Probeer te genieten van je zwangerschap!! Nogmaals een dikke knuff!
bij ons ging het ook zo: ipv proficiat was het: zwijg nog maar tot ge 3 maanden ver zijt! >< Maar bij deze: PROFICIATTTTTTTTTTTTTTTT!!!!
Wat jammer lappie dat er zo gereageerd wordt,dat zijn niet de reacties waar je op zit te wachten. Ok mensen mogen bezorgd zijn,maar komop ook blij Lieve lappie van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
Van harte gefeliciteerd!!!!! Ik snap het wel dat. Mensen voorzichtig zijn...... Bedoelen ze alleen maar goed denk ik, zo van dat de klap dan minder groot is mocht het weer fout gaan. Maar die klap blijft toch super groot! Dus ja..... Nogmaals gefeliciteerd!, ben jaloers
Gefeliciteerd!!! Weetje, ik herken het wel. Een aantal mensen wisten van de miskraam die wij voor deze zwangerschap hebben gehad en een paar daarvan hebben ons ook niet gefeliciteerd. Eentje zei ook eerlijk dat ze het nog niet durfde. Ik voelde mij best gekwetst maar achteraf denk ik wel dat ze het goed bedoeld heeft. Maar toch, het geeft je een rotgevoel. Een aantal dagen geleden hebben wij bekend gemaakt via Facebook dat wij ons kindje verwachten. Daar zijn wel allerlei felicitaties op binnen gekomen. Dat waardeer ik ook echt. Maar vlak daarna was een familie verjaardag waarop er dan gewoon niet over gesproken word. Heel erg jammer. Maar het belangrijkste is dat je er zelf blij mee bent! En die anderen zullen vast ook blij voor jullie zijn! Ze proberen alleen goed te reageren en hebben daardoor niet door dat hun manier van reageren niet zo handig is.
Inderdaad heel jammer, kan me voorstellen dat je hiervan baalt... Gefeliciteerd en wens je een hele mooie zwangerschap toe!
Lieve lappie, Te gek dat je zwanger bent, heel erg gefeliciteerd!! Ik probeerde je al in de gaten te houden, ik had ook in nov een vmk en we zaten samen in NOD topics. Super fijn voor jullie en al drie goede echo's!! Ik vind het echt stom dat mensen zo reageren. In plaats van voor jullie nadenken moeten mensen vanuit zichzelf reageren. Hopelijk krijgt jullie omgeving ook snel vertrouwen en komen de felicitaties alsnog. Xx Anne
Herkenbaar! Alsof je niet al onzeker genoeg bent. Ik vond het ook helemaal niet leuk. Ik zei gewoon nou t maakt niet uit of je me feleliceerd en t gaat mis dit vind ik vervelender. GEFELICITEERD !
Gefeliciteeeeeerd!!! Nare situatie, maar ik hoop dat de euforie bij anderen nog komt en jullie alsnog veel felicitaties krijgen!!!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Pff wat kunnen mensen toch kortzichtig reageren hè? Iedere zwangerschap is een wonder! Heb ook al eens de vraag gehad of de zwangerschap wel gepland is en mijn vriend ook, onbeschoft.. Alsof je gaat zeggen, nee het is een foutje!