Wauw, wat bizar dat er mensen zijn die nog begrip op kunnen brengen voor de 'vader' van dit kindje. Een man die na een ruzie roept dat een kindje maar weggehaald moet worden ís geen vader. Weet je wat erg geweest zou zijn? Als TS inderdaad zo zwak was geweest om die vent te laten blijven. Als ze hem verder had laten praten en zich misschien wel echt had laten overhalen tot een abortus. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar toen ik zwanger raakte was er niets of niemand wat iets negatiefs mocht zeggen over dat kleine, tere babytje in mijn buik. Als dan je man roept dat je maar abortus moet laten plegen, terwijl jij al zo onvoorstelbaar veel houdt van dat wondertje in je buik, ookal zit het er nog maar zo kort, kan ik begrijpen dat je hem meteen het huis uit trapt. Misschien kun je pas over zoiets oordelen als je zelf in een dergelijke situatie hebt gezeten, maar ik zou willen dat ik zo sterk was geweest als TS. Dat ik mijn ex meteen had laten stikken, in plaats van dat ik nog weken probeerde om hem terug in mijn leven te krijgen en hem te overtuigen dat abortus géén juiste keuze was. @TS; Meis, er is vast wel iemand die straks bij je kan zijn tijdens je bevalling! Desnoods maak je met je vriendinnen een logeerschema op, zodat je de nachten voor je naderende bevalling al niet meer alleen hoeft te zijn. Natuurlijk heb je dan ook nog geen zekerheid, maar het is misschien wel iets wat jou nu wat meer rust zou kunnen geven?
Jeetje... alleen maar omdat je geen zin had? Wat een achterlijke reden... je mag altijd zeggen dat je geen zin hebt als dat zo is. Hij laat zijn goede reactie al snel vallen zeg... Toch... als je vriendinnnen echte vriendinnen zijn moet er toch wat te regelen zijn? Wellicht een belschema, dat jij 1 iemand belt en dat die zorgt voor iemand van het rijtje dat erbij kan zijn. En anders inderdaad een persoon van bevallingsbegeleiding... maar een vriendin lijkt me prettiger.
Eens, wat een lul! Kun je dit je vriendinnen niet voorleggen? Er is vast een oplossing te bedenken, en ik begrijp dat je hier mee zit! Heel veel sterkte, en natuurlijk gefeliciteerd
Jaaaaaa vooral ALLEEN voor de kinderen bij elkaar blijven!! Lekker goed voor de relatie en de kids....ik ben van mening dat een kind beter af is in een eenoudergezin dan een tweeoudergezin met veel ruzie ehhh ik bedoel waar veel gevochten moet worden om het de relatie te laten werken
Andere vraag; heb je in de tussentijd nog contact gehad met je ex? Misschien met een welgemeend excuses ofzo? Hoe is het nu?