Ik heb een vraagje: omdat ik het niet zeker wist of je granaatappel mocht hebben tijdens de zw.schap heb ik gegoogled. Daar staat dat granaatappel contracties kan veroorzaken. Nu heb ik een heerlijke thee waar ik super veel zin in heb, en daar staat dat er 0,3% granaatappelsap granulaat in zit, Dat zal toch niet zo heel erg zijn? Ik heb gewoon zo zin in een kopje (Net zoals tijdens het koken de koude groeten te eten) Alvast bedankt voor de reacties!
Ik zou het gewoon drinken. Van die 0.3 % maak je ook nog eens thee, dus die hoeveelheid krijg je dus ook niet binnen.Voor de zekerheid zou ik er geen liters per dag van drinken, maar maar een kopje (of twee) moet kunnen. Ik zou zeggen, geniet ervan
Ik zou hier niet eens over nadenken en het gewoon nemen. Ik neem alleen geen alcohol (wel eens een mini beetje maar meer niet iig), geen rauw vlees/ vis en geen zachte rauwmelkse kazen. Verder neem ik alles. Ik zou niet doorslaan in dit soort dingen maar gewoon blijven leven hoor!
Oh gelukkig want ik heb al een kopje gezet, tis heerlijk Ik sla meestal ook niet door, weet precies wat wel en niet kan. Alleen moest het echt zeker weten van vriendlief