Nog maar zo jong... http://www.hartvannederland.nl/nederland/zuid-holland/2011/esmee-2-jaar-overleden/ Vanaf hier wil ik de ouders condoleren en heel veel sterkte wensen!!
Er is een website voor haar!!Gemaakt door haar ouders. Maar ik weet niet of ik die mag publiceren. Ze heeft gevochten om te mogen blijven. Uiteindelijk op moeten geven. Wat een verlies.
Ik wil niet weten hoe het voelt als dat je kleine meid is.. Verschrikkelijk.. Helaas heeft n bekende van mij het ook meegemaakt, knulletje van 3 aan een hersentumor
Jeetje wat verschrikkelijk. Traantjes in mijn ogen niet goed voor de hormoontjes dit. Hoop dat die kleine meid daarboven haar rust heeft.. en wat is het leven vaak toch oneerlijk!
Aaahh waarom moet deze ziekte toch bestaan en vooral bij zo'n jonge kindertjes Wat een schattig meisje was dat zeg heb die blog gelezen Wil van hieruit ook de ouders toch echt heel veel kracht en sterkte wensen!!
OOh vreselijk!! Ik krijg er tranen van in mijn ogen. Wat een mooi meisje... en maar 1 jaartje ouder dan mijn kleine meisje. Wat erg!!! Papa , Mama en familie van Esmee, heel veel sterkte met dit grote verlies..
ik word hier echt kotsmisselijk van.. wat een vreselijk leed....ik wil de papa en mama van Esmee en de familie heel erg veel sterkte wensen met dit verschrikkelijke verlies
Pffff jeej, wat een verschrikkelijk nieuws!! Hier zijn toch geen woorden voor... Zo een mooi lief klein onschuldig meisje. Echt verschrikkelijk...
Geen woorden voor, tranen rollen over mijn wangen....Wat een verdriet ! Rust zacht lief klein meisje. Ouders en familie wil ik via deze weg enorm veel sterkte wensen met dit grote verlies
Heb met tranen over mijn wangen de blog gelezen en werd er zo emotioneel van, ik heb boven een ventje van 2 jaar liggen, moet er toch niet aan denken dat ik die kwijt zou raken. Verschrikkelijk, verschrikkelijk voor deze mensen. en wat was het een prachtig mooi meisje zeg. Veel sterkte toegewenst voor de sterke ouders....
Wat een vreslijk nieuws. Het is echt een heel mooi meisje. Kan er helemaal niet tegen, tegen zulk verdrietig nieuws. Voor de familie: Heel erg veel sterkte voor de komende tijden.