Nou ik heb zo een paar afleveringen gezien op tv. Sommige dingen gaan mij iets te ver, en sommige dingen waren opzich wel grappig. Maar om hem nou in de bioscoop te kijken dat hoeft van mij niet. Misschien dat ik wacht totdat hij uit is.
Ik vind het echt verschrikkelijk, dat new kids gebeuren. Zag er gisteren iets van op comedy central, maar nope...niks voor mij. Ik heb echt een enorme hekel aan dat gescheld en vind het jammer dat blijkbaar een heel groot percentage van Nederland dat wel weet te waarderen.
Heb van de week de tribute gezien op comedy central. Vond het wel lachen al zijn behoorlijke stukjes wel enorm grof moet ik zeggen.
Ja heb ik ook zitten kijken! Sommige stukjes waren echt geweldig, maar getver sommige waren echt goor
ik vond het op het begin ook verschrikkelijk, en hier werd het wel gekeken dus keek ik mee, en nu leg ik toch steeds in een deuk ik ga er niet voor naar de bios, wacht wel tottie de downloade is
ik vond het op het begin ook verschrikkelijk, en hier werd het wel gekeken dus keek ik mee, en nu leg ik toch steeds in een deuk ik ga er niet voor naar de bios, wacht wel tottie te downloade is
Mijn man is woensdag geweest, hij draaide in Antwerpen een dag eerder dan in NL. Hij vond hem echt geweldig. Ik vind het grappig maar volgens mij is een hele film toch net even iets te lang en teveel.
Ik wil naar de bios,vriend niet. Vind ie niets aan. De bioscoop dus,niet de film. Om de sketches liggen we dubbel. Dus maar wachten totdat we hem van internet kunnen rippen.
ik zoek de officiele begintune zoals hij in de film is als mp3. Heeft iemand die toevallig? Dus dat je de jongens van new kids er doorheen hoort.
Oh geweldig. Wij gaan 'm niet in de bios zien, maar sowieso gaan we kijken als hij op dvd is. Ik hou er wel van, dat grove. Met een flinke korrel zout nemen en lachen maar
Ik vind het echt verschrikkelijk. Maar denk dat dat meer is, omdat mijn kids het van mij niet mogen kijken en mijn zoon heeft het toen bij opa en oma gekeken en begon ook van alles na te zeggen daarvan. :S
Mijn vriend is er nu naar toe maar ik heb bedankt moet zeggen dat ik er soms best om kan lachen maar moet wel in een goeie bui zijn. Gister ging hij stukjes kijken op tv entoen ben ik heel snel naar boven gegaan