nare droom...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Aslanck, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo,

Ik moet het echt even kwijt hoor.
    Ik heb vannacht gedroomd dat mijn zoontje is overleden in me buik :( En dat me man zegt dat het allemaal wel goed komt. Ik lig tegen me man aan en ben aan het huilen en zeg tegen hem dat we nog maar een maandje hadden en de kamer enz. staat al klaar wat moet ik nu doen enz enz. echt een nare droom :(

Ik ben op dit moment ook heel erg misselijk en kramp in me buik :( Voel me er echt niet lekker bij.....

Ik heb vaker een droom en het klinkt misschien raar maar meestal komt het ook uit als ik iets in me droom zie. Ik had bijvoorbeeld toen ik pas 3 maanden zwanger was in me droom gezien dat ik bloedverlies had en ik ging in de ochtend naar de wc en had idd een beetje bloedverlies. en nu ben ik heel erg bang :(

Ik wilde het gewoon ff kwijt.....

Gr. Cigdem

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

och jeetje, wat kan een droom eng realistisch zijn he? ik heb ook al eens gedroomd dat ik helemaal niet zwanger meer was, van de 1 op de andere dag, daar ben ik ook een paar dagen onzeker en van slag door geweest. uiteindelijk voel je je beebje wel weer een schop geven en dan zakt het wel af hopelijk ;)

3. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ik heb hem nog niet gevoeld en ben echt heeeel erg misselijk en duizelig en maak me echt zorgen daardoor ... maar ga hiervoor niet naar de vk bellen voor de rest heb ik een beetje een harde buik maar niet zo pijnlijk

4. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Wat zijn dromen soms toch naar!
    Het kan ook zijn dat je je er nu zo op focust dat al het negatieve een bevestiging voor jou is.
    Als je het vandaag de hele dag niet voelt en jij je er niet prettig bij voelt dan zou je altijd morgen even contact op kunnen nemen met de vk.
    Al is het maar om het hartje weer even te horen.
    Nou meid ik hoop dat je de kleine snel voelt!

5. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    heb hem net gevoeld gelukkig :) Daar ben ik wel blij om nu. Maar goed pff die duizeligheid en misselijkheid is echt irritant. Ach, ik moet volgende week dinsdag nog fftjes werken en dan ben ik lekker met verlof.....

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

oef gelukkig, ik zat net nog aan je te denken :) gelukkig maar!

7. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    fijn dat de kleine weer even heeft laten weten dat ie er nog is!
    Ik hoop dat jeje jstraks weer wat beter mag voelen

Deel Deze Pagina