Gisteren naar de HP geweest want ik trok het niet meer. Dacht dat mijn rug door midden zou breken. Ik heb volgens de arts een nierbekkenontsteking en heb dus antibiotica mee gekregen. Vannacht heb ik geen oog dicht gedan, de pijn was constant aanwezig en leek zelfs erger te worden. Ik heb liggen kronkelen in bed, huilend van de pijn en de koorts. En als ik niet in bed lag, zat ik voor de wc-pot over te geven. Ik heb inmiddels 3 pillen van mijn antibioticakuur ingenomen maar merk nog helemaal geen verbetering. De pijn is net zo hevig, voel me belabberd, en heb me werkelijk nog nooit zo ziek gevoeld. Wie heeft er een nierbekkenontsteking gehad en kan mij vertellen hoe lang het ongeveer duurt voordat de felle pijn wat afneemt? Weet gewoon niet meer waar ik het zoeken moet
Ik heb het ook gehad ongeveer 2 jaar geleden en lag ook te kronkelen en huilen van de pijn. Ben toen 's nachts naar de HP gereden en kreeg ook antibiotica en dit sloeg ergens in de middag aan. Maar de pijn was nog wel aanwezig maar was gelukkig wel een stuk afgenomen. Eerst had ik nog verkeerde antibiotica gehad waar ik blijkbaar immuun voor was en toen ik de juiste had nam de pijn dus af. Maar als jij al 3 pillen ingenomen hebt sinds gister had dit allang moeten aanslaan. Heb ook regelmatig blaasontsteking gehad en als ik dan antibiotica kreeg sloeg het vrij snel aan.
Ooh en beterschap trouwens!! Want ik weet precies hoe je je voelt en je gaat door de grond van pijn. Hoop dat het snel aanslaat! Sterkte meis.
Ik heb het ook, sinds donderdag. Kwam zo ineens opzetten. AB gekregen. Zondag werd de pijn steeds erger. Gister naar HA geweest, die heeft me met spoed naar zkh gestuurd. Ct scan, echo en bloedprikken. Kwam niks uit qua nierstenen o.i.d. Ik moet nu de kuur afmaken en vrijdag urine op kweek laten zetten. Over 3wk terug naar de uroloog. Ik kan niet zitten, niet staan/lopen of liggen. Ik wissel steeds af, man man wat een pijn. Wens je heel veel beterschap!
Ik heb al 3 keer nierbekkenontsteking gehad en er zelfs een keer voor in het ziekenhuis gelegen. Ik heb altijd chronische blaasontstekingen gehad en het sloeg dan ineens door naar m'n nierbekken. Het doet echt verschrikkelijk pijn en de antibiotica is vrij pittig en zou wel snel aan moeten slaan. Ik zou zeker nog een keer contact opnemen met je huisarts/huisartsenpost want nierbekkenontsteking kan ook nog eens gevaarlijk zijn! Beterschap!
Weet je zeker dat je niet allergisch bent voor deze ab? Ik heb dat eens gehad namelijk, daar voel je je echt beroerd van. Even de ha bellen, de situatie uitleggen en wie weet hebben ze een andere ab voor je.
eerste wat ik dacht bij het zien van je topic... AUW.... ik heb het 3 jaar geleden ook gehad, altijd chronische blaasontstekingen gehad ( wat gelukkig afgelopen jaren maar bij 1 dagje pijn blijft..) Ik lag ook dubbel van de pijn, welke AB heb je? Bij mij heeft het 2 weken geduurd voor het over was had hoge koorts en door antibiotica werd ik suf en sliep veel. Zitten ging wel, lopen absoluut niet... he getver als ik eraan terug denk. Ik heb veel met een kruik tegen mijn zij aan gelegen in bed. Meer als dat kan je volgens mij niet doen. Ik slikte er ook ibuprofen bij ( waar ik ook altijd suffig van wordt)
Ohhh dat doet vreselijk veel pijn. Ik heb het wel 10 keer gehad, ik ben er namelijk gevoelig voor. Vreselijk is die pijn. Maar gelukkig werkt de kuur prima, dus als het goed is moet je er morgen een stuk minder last van hebben. Je moet echt heeeel goed drinken dat zuivert je lichaam.
Ik moest blijven toen ik het had, heb toen ab door mn infuus gekregen en het zakte na 4 dagen. Ik mocht pas na een week naar huis. Sterkte hoor, tis echt een verschrikkelijke pijn, doe mij maar een bevalling.
Ik heb mijn eigen HA gebeld en de assistente gaf aan dat de antibiotica toch wel even zijn tijd nodig heeft. Wel zou de scherpe pijn vanmiddag iets afgenoemn moeten zijn, mocht dat niet het geval zijn dan moet ik opnieuw bellen. Ben geen kleinzerig persoon maar man wat doet dit pijn zeg! @Essenhout, jij ook heel veel beterschap!
Onze dochter heeft het pas gehad, in het zh zeiden ze dat AB binnen 24 uur aan moet slaan.. Dochter kreeg er trouwens wel zware pijnstilling/koortsremmers bij..
Veel sterkte! Hou er ook rekening mee dat je een niersteentje heb. Ik heb het ook gehad toen ik zwanger was, nooit gemerkt dat ik een blaasontsteking had, doorgeslagen naar nierbekken en uiteindelijk een niersteenaanval. Werd ineens heel ziek en had ontzettend veel pijn in m`n rug, nacht in ziekenhuis gelegen en ook ab gekregen, na een nacht slecht slapen en veel warme kruiken tegen m`n rug was de pijn de volgende ochtend weg. Na 3 dagen vond ik een steentje. Heel veel beterschap en hopelijk is de pijn gauw weg.
Dankje. Hier wordt de pijn steeds slimmer. Kan niets geen aanraking van bed, rugleuning oid hebben. Denk dat ik zo de ha maar weer bel.. Is geen doorkomen aan.
aah, sterkte! Ik heb t ook gehad en ja t doet zo ontzettend pijn! Bij mij sloeg hij volgens mij de volgende dag pas aan. Ik heb nu weer last van mijn zij/rug, maar gelukkig lang niet zo erg! Zo even richting de HA urine inleveren.. maar het regent In ieder geval, STERTKE..
Ik heb de assistente gebeld, ze gaat overleggen met de huisarts en deze belt me dan terug. Ik word liever nog een keer geopereerd aan een blindedarmontsteking. Wat een hel is dit! Ts, straalt de pijn ook door richting je lies? Ik kreeg de pijn rechts in mijn rug. Sinds vanochtend straalt het door naar links en nu steekt het ook in mijn linkerlies.
En? Weet je al meer? Ik heb net urine weg gebracht en werd meteen gebeld toen ik thuis was. Ze zei dat ik de duidelijke symptomen had, en er zat inderdaad een bacterie, ik kan de kuur vanmiddag ophalen.. Ook vroeg ze of ik zwanger was, ''nee, ik ben niet zwanger'' .. ''o, ja want er staat wat over in je voorgeschiedenis'' Ja, word dat er niet even duidelijk ingezet...
Werd dus net weer gebeld.. een of andere gezondheidszorg, heb t niet gehoord. Ze willen toch weten wat de bacterie is.. ik mag nog niet aan de kuur beginnen en moet vanmiddag weer wat urine inleveren. HUH... Konden ze dat niet eerder bedenken? Heeft iemand van jullie dit ooit gehad?
Valt me op dat we alle 3 uit gelderland komen. Dadelijk zit er iets in het water of weet ik het wat. Of ben ik nou heel dramatisch bezig Hier wordt de pijn alleen maar erger. Ik zal dan ook zeker om 2 uur bellen en vragen om hulp want ik trek het niet meer
Dadelijk liggen we naast elkaar in het zkh haha. Dit is echt niet leuk meer Baby90 ik denk dat ze je urine op kweek willen zetten. Dat heeft geen zin als je al begonnen bent met de AB. Daarom moet je daar denk ik mee wachten. Is mij gister in zkh verteld.
Ja inderdaad, maar vind t gewoon raar dat ze daar niet eerder aandenken.. Mijn vriend zei t ook al, misschien omdat ik er in het verleden heel veel last van heb gehad van blaasontstekingen etc... Ik ging gelijk weer van t ergste uit en dacht misschien heeft t iets te maken met mijn chromosoom afwijking (komt veel nierkanker bij voor, dus grotere kans daar op). Haha, maar dat zal wel niet het geval zijn... Hihi Jessy t zal toch niet, zul je hebben