wie heeft er ervaring mee ik heb de mama en kind doos net besteld de inhoud lijk mij erg leuk. dit zit er in Sally Hansen Hard as Nails grove nagelvijl (2 stuks) t.w.v. 5,99 Tommee Tippee drinkbeker t.w.v. 6,95 Disney Winnie the Pooh boek + magazine t.w.v. 11,10 Goedgemerkt datumlabels t.w.v. 7,95 Goedgemerkt sokkenlabels t.w.v. 4,95 Fa Nutriskin Bodylotion t.w.v. 3,79 Smurfen Kids 2in1 Shampoo Multi-Fruit t.w.v. 2,79 Friso Peuter Groeimelk 1+ t.w.v. 7,99 Organix Goodies Beestenboel Koekjes t.w.v. 2,29 Lief! mama kado! Korenbloem t.w.v. 7,99 Ladival zonnebrand melk voor kinderen, SPF 25 t.w.v. 15,45 CD van Bobo t.w.v. 9,95 Dermo Care Woezel en Pip Toetendoekjes t.w.v. 1,79 Unicura handsoap® Balance t.w.v. 1,99 Boek 'Mam bedankt' t.w.v. 16,95 NESTLÉ PyjamaPapje® op Stap Perzik t.w.v. 1,59
leuk, mijn zusje en zwager doen het ook wel eens. Die hadden een verrassingspakket. Net als een kerstpakket zeg maar.
ik weet niet wat die viva pakketten zijn? dit is echt gewoon dit pakker zeg maar dus wat er op het lijstje staat zit er ook echt in de doos het is dus niet zo dat de inhoud kan afwijken van de lijst.
dan betaal je bijv. 20 euro en dan zitten er allerlei spul in t.w.v van bijv 100 euro er zit vanalles in van labello tot shampoo
de titel was niet doorgedrongen daar stond in waar het te koop is. ik heb hem besteld. je hoeft geen abonnee te zijn btw, je betaald 19,95 per pakket en dan nog verzendkosten.
nee je hoeft idd geen abonee te zijn. maar wel een leuk pakket en die 19,95 zeker waard lijkt mij. alleen al de lief!mama tommie tippie fles en de bobo cb zit je al aan de 19,95 @sila ik denk wel zoiets ja
Ik heb hem ook vandaag ontvangen en is echt de moeite waard. En alles wat op de lijst staat zit ook in de doos.