pfffff ik kom ff zeurpieteren hoor haha sinds 37 wken heb ik wel zo iets nouuuu als het nu komt vink t wel goed en dat is steeds meer veranderd in, as t aan mij ligt begint het NU (best maf dat je op den duur wacht op alles wat je in de hele zwangerschap niet wilt, bloed, water, pijn etc.. wie wacht er nou op pijn!! nou ehhh ik ieder geval nu wel ) maar t wachten duurt zooo lang als je niet weet wanneer het gaat gebeuren.... en ergens is t ook wel eng, wat voor pijn krijg ik ....? hoe gaat t starten, hoe gaat het verlopen gaat het straks scheuren of moeten ze misschien knippen kan ik t wel aan etc etc poeh .... maar toch heb ik zo iets, kom nou maar gewoon eruit.. ben er klaar mee! ben ook wel nieuwsgierig naar hoe ons kleintje eruit ziet enzo! tsja en dan hoor en lees je dat seks soms de bevalling opwekt... laat ik daar nou net de afgelopen 9 maanden al geen zin in gehad hebbn :x dus ik de afgelopen dagen al de "zin" gezocht, erg ver gezocht...... maar niet gevonden.... maar tegen je zin in het maar doen puur voor de bevalling op te wekken neeh dat gaat me ook wat ver haha.. t ergste vind ik t idee dat t misschien nog tot ongeveer 14 mei gaat duren neeee dat hoop ik eeecht niet hoooor
Haha, je mag echt wel even zeurpieten hoor!! Lucht alleen maar op Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Ik ben dan nog maar 31 weken, maar heb de laatste tijd zoveel kwaaltjes dat ik het af en toe ook wel eens zat ben (dus van mij mag het snel 6 weken later zijn zodat het kindje veilig geboren kan worden!!) En wat betreft de seks, ja, daar kan ik me ook helemaal in vinden... Heb er tot nu toe ook nog weinig zin in gehad. Als ik het doe, doe ik het vooral voor mijn vriend. En als je er echt helemaal geen zin in hebt moet je het ook echt niet doen hoor!! Gelukkig is voor jou het einde bijna in zicht... Nog even volhouden! Uiteindelijk komt ie er hoe dan ook uit
Ik wacht ook al sinds 38 weken, maar helaas nog niks. Wordt er steeds meer zat van, alles staat al weken klaar, alleen het kindje ontbreekt nog.
jaaa en dan hups je nog s een rondje door de baykamer trek je de kasten nog eens open.... kep gister het bedje maar opgemaakt... (als mevrouw kraamzorg komt, zeggen we gewoon dat ze t er niet af mag halen.... onzin om schoon erop te gooien haha) zat vandaag al, ohja de kinderwagen maarja.. die gebruik je niet meteen dus die bddengoedjes blijven nog maar even in de tas... pffff vanmiddag vond ik folietjes om 2 knufjes in de box... ook uitgepakt... en wachten....
Ik weet hoe je je voelt! Had om de één of andere reden het gevoel wel eerder te gaan bevallen dus zit al echt klaar sinds 37 weken maar nog steeds niks. Maar nu begint het wachten toch wel erg lang te duren, er is gewoon niks meer te doen. Het is zo verschrikkelijk dat je niet wanneer het gebeurt! Ben me buik ook echt wel zat ondertussen met alle steekjes en krampen. Ik heb gewoon zin gekregen om te bevallen haha wat voor pijn het ook zal doen. En seks hebben mijn man en ik nog regelmatig maar dat maakt voor die kleine niks uit Het enige wat me opvalt is dat ze sinds gister stukken rustiger is geworden dus hopelijk is ze zich aan het voorbereiden op de grote dag
rashomama houd je de bewegingen van je kleine wel goed in de gaten? ineens een stuk rustiger zijn moet je nl wel even melden bij de vk..