Laat me eerst voorop stellen dat ik onwijs blij ben met deze zwangerschap en ons mannetje in wording, en voel me ook een beetje schuldig met dat geklaag maar ik moest t toch echt ff van me af schrijven. Loop met zware bekkeninstabiliteit en kom sinds een aantal weken al niet verder dan van de bank naar de keuken.. lopen lukt niet eens meer normaal, t is meer strompelen. En dat gaat dan gepaard met een onwijs pijnlijke onderrug, heupen, schaambeen en liezen. Nu ook al zeker 4 weken slecht slapen..ieder uur wakker van het feit dat de heup waar ik op lig vreselijk pijn doet. En veel keus heb k niet, want op de andere (linkse) kant kan ik niet liggen omdat beeb dan helemaal wild wordt en als n gek tegen mn ribben ligt te trappen... wordt er inmiddels een beetje down van..probeer positief te blijven maar ben ZO klaar met die pijn in combi met geen slaap. Wil gewoon mn ventje vasthouden ... en met nog zo'n 5/6 weken in t vooruitzicht wordt ik niet vrolijker van.. Zo. Dat is eruit, thanks dat jullie ff mn gezeur wilden aanhoren
Ach meis, zwanger zijn is topsport en als je dan ook nog echt grote kwalen heb zoals BI dan is het helemaal heel pittig. Klagen mag best hoor, betekent niet dat je niet dankbaar bent. Probeer je te focussen op je kindje en laat de tijd een beetje los (je weet het kan nog wel even duren... sorry) Mijn zus zegt: Keep your eye on the price! Gelijk heeft ze.. prober overdag leuke dingen te doen en te genieten van kleine dingen. En probeer truukjes toe te passen voor het slapen (en neem gewoon pcm in!! Ik gebruikte zetpillen en dat werkte best ok) Veel sterkte enne... mannetje komt echt!
Je mag klagen hoor!!! Wat cygnet hierboven ook al zegt, zwanger zijn is een topsport! Herken je klachten, heb ze dan wel in mindere mate, en zit zelf ook al 10 weken thuis... Voor je gevoel kruipt de tijd en komt er geen einde aan, maar ineens ben je 39 weken en kan die kleine zomaar komen. Hou vol meid, heel cliché, maar bedenk waar je het voor doet. Lukt zeker niet altijd en dat hoeft ook niet. Je mag best mindere dagen hebben hoor! Dikke digi knuf!
Tuurlijk mag je klagen!! Iedereen doet alsof zwanger zijn zo heerlijk moet zijn en dat je er van moet genieten.... Nou hier ook iemand die er niets aan vind! Genieten kan bijna niet met alle lichamelijke klachten en wat is er nou precies zo leuk aan een dikke buik hebben die overal in de weg zit..? Nee hoor, van mij mag je klagen. En alle vrouwen die hun zwangerschap als "heerlijk" beschouwen, helemaal prima en tof voor hun. Maar zo werkt het gewoon niet bij iedereen. Nog ff volhouden, over een paar weken heb je je mannetje in je armen!
Hier ik ben het ook helemaal zat... Mensen die later dan mij uitgerekend zijn bevallen nu al... Ik heb bi en kan niet slapen.. Word gek van al die mensen die zeggen geniet er nog maar even van.. Waarvan moet ik genieten het niet slapen niet kunnen lopen? Heb ook al 2x in het ziekenhuis gelegen.. En met een ontsluiting van 2cm en half verweekte baarmoedermond gebeurt er helemaal niets in mijn lichaam.. Heb erg veel striea die jeukt als de .... Alles bij elkaar kan wel janken... Hoop dat ze snel komt...
Heel herkenbaar. Zelf ook vanaf 25 weken thuis gezeten ivm zware bi+ hypermobiliteitssyndroom, waardoor ik ook veel pijn had in andere gewrichten. Lastig idd om zo de dagen soms door te komen. Ik moest 1x op een dag de deur uit vooe de hond. En voor de rest deed ik ook niets meer. Probeerde toch positief te blijven, geen idee hoe. En hier af en toe even flink klagen helpt ook. Ik ben ook super blij met ons mannetje. Maar zwanger zijn waa niet aan mij besteed😉.
Hier nog iemand die zwanger zijn zat is! Nu mag ik niet echt klagen, de zwschap verloopt redelijk soepel, heb alleen zwschapsuiker en ben heel eeg vermoeid omdat ik al weken slecht slaap. Maar ik kan niet wachten tot ons mannetje eindelijk geboren is. Een zwschap meemaken vind ik wel leuk, maar het zwanger zijn niet hoor! Maar als je dat trgen mensen zegt vinden ze dat raar heb ik gemerkt.
ik snap je helemaal, ik ben het ook zat ik ben al thuis vanaf 20 weken ivm oververmoeidheid door stress ben ik ook nog in een prenatale depressie beland. Dus zwanger zijn leuk?? nou hier ook niet hoor.
Ahhh thanks ladies voor t steunen . Doet me goed om te zien dat ik niet de enige ven die er soms gewoon ff helemaal klaar mee is. Hebben jullie ook dat je inmiddels de lollige (goedbedoelde hoor maar toch) opmerkingen als; "zoooo wat een toeter", of "jij hebt zeker teveel gesnoept? " helemaal zat bent? Er kan echt maar met moeite een lachje vanaf nog bij zulke opmerkingen... denk dat ik idd geen fan ben van t zwanger zijn.. laat mij maar gewoon lekker voor mn beebje zorgen straks! Daar heb ik.zoooooveel zin in!