Onze oudste dochter wordt volgende week 5 jaar. Wij hebben besloten haar feestje thuis te vieren met 6 kindjes (inc. mijn dochter). Ik ben opzoek naar leuke ideeën; spelletjes, doe activiteiten enz. Wie heeft tips?
Alvast gefelicteerd . Ik doe altijd thuisfeestjes omdat ik nergens in dit dorp heen kan. (geen rijbewijs) -Ik heb al een t-shirts gekocht van maatje 56/62 (zeeman is niet zo duur) ik zocht wit maar hadden alleen nog lichtblauw, textielstiften en dan karton ertussen anders lekt het door. Zelf hun poppenshirtje inkleuren. -Bekers of borden verven. Ze kregen ze trug de volgende dag nadat ik ze had afgebakken. -Tassen (ik had vlinders) met textielstiften kleuren. je kan vanalles in kleuren tot kussens aan toe. op deze site staat ook heel veel http://www.party-kids.nl/index.asp. Onze dochter werd begin dit jaar 8 en heb een hksenfeestje gegeven. Met kleuren hoedjes en spreuken en een verhaal. Ik ben gek op thema's. Op deze site kan je ook veel kadootjes vinden voor bijv. bingo of thema's succes meis