Ja, ze zeiden vorige week dat ik maandag kon bellen voor de uitslag, maar helaas. Morgen moet ik het weer proberen. Op zich is één dag natuurlijk niet zo erg, maar dit loopt al zo lang en zulke irritante assistentes!
Oe, die assistentes kunnen zo verdomd laconiek reageren. Ik heb ooit meegemaakt dat ik iemand achter haar balie vandaan had willen trekken als ik daar had gestaan. Ze had geluk dat ik haar alleen maar via de telefoon sprak. We hadden toen al een half jaar de datum voor zijn herhalingsonderzoeken staan. Alles op één dag gepland. De echo, het renogram, het bloedonderzoek...en toen kregen we te horen dat ze iets vergeten waren te reserveren, waardoor de rest ook niet door kon gaan. We konden dus niet terecht die dag! Woest was ik. En als moeder (jullie weten hoe het voelt) zit je al tijden tegen die onderzoeken op te zien. Je hebt jezelf, maar ook je kindje, lopen voorbereiden. En dan zegt zo'n muts: ja, niets aan te doen. Wat nou? Niets aan te doen? Ze wilde niet eens iets proberen. Ik vroeg nog: kunt u niet bellen of er iets is uitgevallen of dat we er tussendoor kunnen? Onze fout was het tenslotte niet. Nee, was het duidelijke antwoord. Ik dacht dat ik ontplofte.
@renate: wat een k*t situatie zeg! Ja, het lijkt soms wel of ze helemaal niet nadenken. Ik ben nu ook weer woedend op die stomme mutsen daar! Vanochtend teruggebeld voor de uitslag. Uitslag nog niet binnen, maar de assistente zou er even achteraan bellen en dan moest ik vanmiddag na 13.00 uur maar even terugbellen. Dus ik net teruggebeld, krijg ik het antwoordapparaat 'we zijn op werkdagen alleen tussen 8 en 12 bereikbaar voor uitslagen'! Grr, ik ben echt zo pissed off nu. Ik ga vanmiddag eerder weg van mijn werk als het kan en dan ga ik even verhaal halen, want ik ben er nu wel zo spuugzat van.
Nou het kan dus idd nog wel gekker worden! Ik ben echt kwaad en verdrietig tegelijk. Ze zijn zijn plasje kwijt geraakt en het is dus niet eens op kweek geweest. Hun reactie: 'tja, moet u morgen weer even een plasje inleveren'. Nou, je kunt je bijna niet voorstellen hoe kwaad ik daar ben geworden. Helaas verandert dat niks aan de situatie. Ik heb morgen een afspraak met de dokter over hoe nu verder en misschien is dit ook wel een klacht waard, zo kan het toch niet zeg!
Dat méén je niet! Wat een stelletje prutsers daar! Ik zou eht wel degelijk opnoemen morgen bij de dokter.
Waarom komen ze trouwens nu pas met het nieuws dat ze het zijn kwijtgeraakt? Echt belachelijk! En een kweek kan ook echt niet even snel opnieuw gedaan worden. Moet je wéér wachten...
Ja, vind het ook belachelijk, heb er 3 keer achteraan gebeld en anderhalve week in spanning gezeten. Moet ik weer aan de gang met jesper en de plaszakjes (heel sneu, zijn huid blijft er heel lang geirriteerd door) en moeten we weer zo lang in spanning zitten.
Ach nee, wat sneu voor jullie! Was ms. wel een kwestie van het lekker op elkaar afschuiven, jullie zo aan het lijntje houden! Tjongejonge! Bespreken hoor met de arts! Heel veel sterkte!
Nou net heen geweest en vanochtend alweer een plasje ingeleverd. Het is dus nog steeds niet goed, er zijn weer bacterien gevonden die er dus niet thuis horen. Zegt de dokter echter dat hij niks kan doen totdat we de uitslag van de kweek hebben, kunnen we weer een week gaan wachten.
Suus dat meen je niet en dat je het pas na 1,5 week hoort vind dat echt niet kunnen. pff weer een week tjonge schiet ook niet op zo. Wij hebben vanochtend Yeline haar urine weer naar het ziekenhuis gebracht. Yeline was harstikke trots want ze had netjes op de wc in het potje geplast, dus die liep met de 2 potjes met urine met een big smile door het ziekenhuis hihi. 5 november moeten we weer naar de kinderarts en dan zal ik de uitslag wel horen tenzij ik eerder wordt gebeld.
Nee, hij heeft gelukkig geen koorts. Ik snap ook niet waarom hij ons niet doorstuurt.. Ik heb er wel om gevraagd, maar hij wil eerst de kweek afwachten en zonder verwijzing kun je geen kant op helaas. @mamavanyeline: haha, wat knap van je kleine meid dat ze op het potje heeft geplast. Mag ze ook best trots op zijn he.
Da's overmacht. Daar sta je dan. Er zit niets anders op dan opnieuw te gaan zitten wachten op die kweek. Maar mocht er deze week weer iets misgaan of bijkomen dan zou ik erop aandringen dat je wilt worden doorverwezen of op zijn minst een second opinion vragen.
Wat ms. een idee is om de kinderpoli even te bellen en je verhaal daar te vertellen. Misschien zijn ze zo coulant dat ze toch een afspraak voor je willen maken!?!?!?!? Het is het proberen waard, toch!?!? Succes meis!