35 weken, pijn rechter bovenbuik uitstralend naar rug

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamav3, 14 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav3

mamav3 Lid

1 feb 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Gisteren was ik 35 weken zwanger. Sinds maandag heb ik ontzettende pijn in mijn bovenbuik rechts en dit straalt uit naar de zij ene bovenrug ook echt aan de rechterkant.

Ik kan dit op de gekste momenten van de dag krijgen dus niet na het eten of drinken.ook s nachts kan ik ineens die hevige pijn krijgen.

Liggen is pijnlijk, zitten en staan ook. Net of steken ze met een mes dwars door je heen krampende en stekende pijn.

Vier weken terug heb ik in het zh gelegen ivm pijn tussen schouderbladen en toen dachten ze aan zwangerschapsvergiftiging dit was het niet.

maandag heb ik de laatste afspraak in het ziekenhuis met de gynaecoloog en anesthesist en dan krijgen we de datum van de geplande keizersnee. Vorige 2x ook keizersnee gehad vandaar dat dat nu weer moet.

ik vroeg mij af of meer mensen deze hevige pijn hebben gehad en wat het bij hun was.

2 weken terug op controle geweest en.de baby was al ingedaald.
    .

2. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ik heb iets soortgelijks gehad! Ik bleek na veel pijn aanvallen galstenen te hebben die telkens door de galbuisjes heen schoten. Nu ik ben bevallen geen aanval meer gehad. Mocht ik het toch weer krijgen moet ik er wat aan laten doen.

Ze hebben dit vastgesteld doormiddel van een echo heel simpel.

Beterschap!

3. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Kan het niet zijn dat je gekneusde ribben hebt?
    Dat wat jij omschrijft, heb ik bij mijn oudste gehad.

Met hoesten en niezen werd het erger.

Sterkte!

Deel Deze Pagina