Ik ben echt een beetje ongerust, gisteravond moest ik ineens heel hard niezen ( heb ik vaker nu ik zwanger ben) daarna had ik direct een soort stekerig gevoel in mijn baarmoeder, dat duurde zo'n 5 min. Ik schrok er erg van. Ik heb verder geen krampen of bloedverlies gehad maar vraag me af of dit nu kwaad heeft gekund? Wie kent dit of wil zijn mening geven?
goedemorgen meid, Dat is echt bandenpijn, die worden nu opgerekt en jij hebt er schijnbaar veel last van, dit kun je ook hebben als je in een keer omdraaid in bed dat heb ik dus heel vaak, en ook bij t niezen hoor, dus denk niet dat je je ongerust moet maken dit is een van de zwangerschapskwaaltjes groetjes smurf
Ik ben pas 6 weken zwanger en heb dat inderdaad ook, als ik nies heb ik daarna pijn in mijn onderbuik. Trekt ook snel weer weg dus ik maak me er niet teveel zorgen over.
Yep! Geen paniek... Da's bandenpijn. En als ik je gerust mag stellen, zelfs na +24w blijft dit aanhouden
Ik heb het ook hoor. zal er allemaal wel bij horen haha. Zolang ik geen giga krampen en bloedverlies krijg probeer ik maar overal van te genieten. Was de eerste weken ook heel bang bij alles wat ik voelde ( is nu nog niet helemaal weg hoor )
Hier hoef je je inderdaad geen zorgen over te maken, het hoort er helemaal bij. Het zijn je banden die je voelt bij het niezen.
ff je buik vast houden als je het voelt aankomen dat doe ik ook het is niet iedere keer, maar het kan gemeen zeer doen!
Hier heb ik ook last van. Als ik voel dat ik moet niezen of hoesten houd ik mijn buik vast dit helpt meestal wel een beetje
Owjaaaaaaa, dat heb ik ook heel erg gehad in het begin. Gek, maar ik was het alweer bijna vergeten. Momenteel als ik nies, krijg ik ook een heel onprettig strak gevoel, dan wordt m'n hele buik er hard van, en volgens mij schrikt de baby er ook vast wel van. Denk ik dan. Maar misschien denk ik dat maar alleen en valt het wel mee.
Trouwens, krijg je kun je je banden ook voelen in andere situaties, kom net terug van de stad en voel nu ook zo'n stekerig gevoel.
Ja hoor, dat kan in een heleboel situaties. Ik voel het bijvoorbeeld als ik me om draai in bed, soms bij in of uit de auto stappen, bij een plotselinge beweging, tijdens het wandelen met de hond.
Bij snel opstaan krijg ik soms ook steekjes. Als ik voel dat ik moet niezen dan trek ik mijn benen in, zeker als ik lig, dan trekt het niet zo. Alles zet wat uit en de druk bij het niezen drukt ook op de omgeving die nu wat slaper geworden is.