De kleine (bijna 7 mnd) heeft sinds zaterdag last van buikgriepachtige symptomen. Overgeven, diarree (echt water dun), koorts en een gloei-oor. De koorts is gelukkig verdwenen, maar het overgeven is opnieuw begonnen. Gelukkig wil hij wel drinken. Nu weet ik diverse huis/tuin en keukenmiddeltjes: de beroemde uit bij verhoudheid, margarine achter net oor, bij oogontsteking, zijn er ook van deze middeltjes tegen braken en diarree?
Margarine achter het oor? Tegen een ontsteking ín het oor??? Dat werkt toch niet? Ik kreeg de tip :druppel moedermelk in het oogje bij oogontsteking, geen idee of het werkt
Ja mijn moeder zweert bij een beetje boter achter het oor, zij streek het bij mij en mijn zusje savonds achter het oor, volgende dag plakte onze ogen dan niet aan elkaar en konden we tenminste wat zien.
boter achter het oor tegen oog ontsteking??!! lijkt me echt masterlijk als dat werkt! maizena op de kont bij luieruitslag thee tree olie bij schimmelinfectie's onder en idd doet een druppel moedermelk wonderen bij ooginfectie's
Margarine? Die kende ik niet. Cola goed schudden zodat de prik eruit gaat en een klein beetje geven aan je kind. Helpt bij misselijkheid (tenminste hier, op aanraden van de ha).