Heerst er een virus? Vriend en ik beide overgeven en diarree. Het begon bij vriendengroep van mijn broertje. Iedereen ziek. Toen ook mijn ouders afgelopen weekend. Nu wij!! Gisteren half uurtje op bezoek geweest! Kan t zo besmettelijk zijn?? Pfff zo beroerd!!!
Geen idee of er iets heerst, maar het is idd SUPER besmettelijk. Als je bijv bij hun iets hebt aangeraakt wat hun ook hebben aangeraakt toen ze ziek waren, heb je t zo..
Hier wezen eten toevallig? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/365610-gehakt-jaar-diepvries-eten.html haha nee geintje, er zijn wel veel mensen ziek op het moment geloof ik.
Buikgriep is idd heel besmettelijk. Zorg voor goede hygiëne. Mijn vriend was zaterdag ook zo ineens misselijk en hoofdpijn. Ik heb zaterdagavond even boven de pot gehangen, maar alles is weer oké nu.
Ik heb nog niks gehoord.. Alleen kinkhoest heerst hier in de buurt.. Maar dat heeft niks met overgeven, etc.te maken In ieder geval beterschap!!
Is het eigenlijk zo dat je buikgriep gewoon elke x weer kunt krijgen? Of heb je er ook bepaalde antistoffen voor opgebouwd, zodat t weer even duurt voordat je vatbaar bent? Want ik hoor de laatste tijd echt enorm veel uitbraken van buikgriep, terwijl ik het zelf misschien maar 2 x in mijn leven heb gehad (*even afkloppen*) waarvan 1 x vorige zomer.
Ik heb ook al meerdere mensen gehoord en ikzelf heb al dagen last van maag en lever. Boer al dagen rotte eieren op, ieuw.
Hoe kan het toch dat buikgriep ineens zoveel voorkomt zeg? We zijn toch allemaal in ons land enorm hygiënisch..
Maar goed, 't is natuurlijk ook niet zo raar dat er wellicht 'iets' heerst met dit wisselvallige weer de hele tijd. Dat werkt wel op de weerstand van mensen.