dames, volgens velen ben ik nu 4 weken zwanger. Maar dit is als volgd. Ik heb last van een aantal symptomen. - Veel plassen - Drukkende hoofdpijn en licht gevoel - Ochtend misselijkheid (soms door de dag heen) - Een warmvoelende vagine (ook donkerder) - Gevoelige borsten, en tepelhoven (vooral als ze wit worden) - Veel meer zin in eten, en geen stopgevoel krijgen. - Krampen in de onderbuik - Last van opstopping - Harde en dikke buik - Wat meer afscheiding - Bleke huid - Gevoel van flauwvallen - Zwarte vlekken voor de ogen - Geen energie Wie kan me hiermee helpen? Mijn HCG waarden slaat <2.00. Maar mijn zwangerschapstesten (3) zeggen positief. 1 van de apotheek, en 2 voor 5euro kruidvat. Allemaal positief. Wat is er verkeerd?!
Hopelijk GEEN buitenbaarmoederlijke zwangerschap?? Zou voor je eigen geruststelling even langs de huisarts/ verloskundige gaan lieverd!
Heb je een foto van je testen? En ben je zeker van je eisprong dmv ovulatietesten of temperaturen? Hoeveel dagen na je eisprong zou je nu ongeveer zitten? En is je cyclus regelmatig of niet? Al lang van de pil? Wanneer was je laatste menstruatie? Als je ons wat meer info geeft kunnen we mee gaan denken he Wanneer heb je je bloed laten controleren? Na je positieve zwangerschapstest?