Wie van jullie hebben ook aparte huisdieren? Wij hebben namelijk; 1 rattenslang 1 roodknievogelspin 1 roodpootvogelspin 4 keizerschorpioenen We hebben ook normale huisdieren 1 hamster 2 zebravinken Guppen platys ( tropische aquarium ) En een vlinder/yorker hondje
Wij hebben 2 baardagamen.. Het liefst heeft onze oudste zoon nog een rattenslang en een cobra haha.. Schorpioen en vogelsspin vind hij ook wel wat..
iiieeee, krijg al kippevel bij het idee hahahahahahhahahahahaha, wij hebben exotische vogels buiten (australische tropen) en een schildpad... das exotisch genoeg haha
Ok.. Heb net een plaatje opgezocht van die Schorpioen en durf nu niet meer te slapen Wij woonden vroeger boven een dierenwinkel die mocht handelen in exotische dieren en helaas ontsnapte er nog wel eens wat.. Heb wel een aparte poes.. Een Balinees.. Telt die ook mee? En nog een Siamees, heilige birmaan en een maffe teckel.
Ja zijn ook mooie beessies We hebben twee spinnen eentje van een jaar nu ( net vervelling gezien voor de eerste keer ) en de andere is nu ongeveer 3 jaar oud. De schorpioenen worden 7a8 jaar oud alleen zijn alleen snachts actief dus is niks voor kids. De slang is wel een mooi alternatief, en de spin is dag en nacht actieg Ow ik ben de twee skinks vergeten van onze middelste zoon.
Ik hou het nog maar even bij de baardagamen. We gaan wel geregeld naar een exotische dierenwinkel En dan kan hij daar beesten aaien en vasthouden
Gaaf!! Ik zou wel graag een rattenslang willen! Ik heb helaas alleen 3 Maine coons zijn ook heel exotisch ja haha
Ik vergeet nooit meer dat er eens zo'n jonge knul bij de dierenwinkel kwam met een grote kooi met een doek er over en beiden handen in het verband.. Was toch niet zo geschikt zo'n Kaaiman..
Is toch ook leuk. Wie weet wat hij later koopt als hij groot is. Manlief zou nog graag meer beessies willen hebben alleen we hebben nu al behoorlijke terrariums staan. Als ik hem geloof bouwt hij alles vol er mee.
Nee ze mogen ze niet vast houden, zijn kwa gif zo erg als een bijen steek, kan als je een allergie voor hun gif hebt iets erger worden.
Maar wat moet je er dan mee? Wil niet stom overkomen, maar ben gewoon heel nieuwsgierig. Want in mijn omgeving hebben we alleen poezen, honden, konijnen enzo. Haha dus ben gewoon benieuwd. Schrikken mensen niet als xe op bezoek komen? Ben je ze al eens kwijt geweest?
Ik heb 3 rattenslangen en een vogelspin gehad maar die staan nu helaas nog bij m'n vader. wel heb ik nu een paar piranha's.
Ik hou het bij: 2 honden 7 koi karpers Een aantal wandelende takken En vanaf zaterdag 2/3 chinchilla's
Het enige exotische wat ik hier in huis heb is mijn partner Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord op Boommm's vraag. Wat doe je er nou verder mee behalve 'hebben' ?
Nee nooit eentje kwijt geweest ( op wat krekels na) en het zijn hele mooie dieren om te zien. Ook kwa leefomgeving. De kids leren zo meer over aparte dieren, dan alleen vogel, vis hond of kat. En heb aan mn voordeur een sticker ( met woorden en afbeelding) hangen dat we reptielen en andere dieren in huis hebben, Dus ze weten van tevoren. En in onze omgeving zijn we niet de enigste met reptielen wel de enigste met spinnen en schorpioenen.
Wij hebben 3 vogelspinnen Brachypelma smiti Brachypelma albopilosum Grammostola Pulchripes Dan heb ik nog 3 ossekikkers (kaloula Pulchra) En een stekelpadje (bufo granulosus) Ook hebben we nog normale 2 honden Een poes Diamantduiven Zebravinken Engelse parkieten Chinese dwergkwartels En vissen