Heeft iemand hier nierstenen gehad tijdens de zwangerschap?? Ik heb ze maar ik zou dus echt niet weten of ze al weg zijn of hoe ik moet herkennen dat ze "komen". De gyn en de vk zeggen gewoon: minder met je spierverslappers en dan merk je het wel.
Als ze komen dan merk je het wel, Ik heb tijdens mijn zwangerschap geen stenen gehad maar alleen stuwing. Momenteel heb ik last van nierstenen. In april 1 operatief verwijderd en nu is er 1 aan het "wandelen". Deze is er nog niet uit. Kan je vertellen ondanks morfine en buscopan sta ik soms nog op mijn kop. Dus als ze eenmaal goed zakken dan merk je het wel. Weet je ook hoe groot de stenen zijn? Die er bij mij nu zit is 4 mm. dus dat merk je wel als ie er uit komt. ALs het kleiner is zou je door een zeef kunnen plassen.
Nee bij een nierecho konden ze het niet goed zien ivm de baby. Ik liep krom van de pijn, voelde praktisch als weeen maar toen kreeg ik 4x buscopan per dag en nergens meer last van. ben geminderd naar 2 buscopan per dag. maar als ik ze niet slik krijg ik wel last.
Ja dat heb ik ook wel. Bij mij zit ie alleen nog halverwege, Als ik weet hoe het voelt als het er helemaal uit is laat ik het wel even weten
ik heb ook een niersteenaanval gehad tijdens mijn zwangerschap. kreeg heel veel pijn rechts in mijn zij en rug. ik dacht even dat het weeen waren maar kon de pijn niet eens weg puffen. het deed zoveel zeer dat ik niet meer wist hoe ik moest zitten liggen of staan. ik heb hem na 4 uur vanzelf uitgeplast in het ziekenhuis maar heb het niet gezien alleen wat bloed bij mijn urine. maar omdat ze nog een echo hadden gemaakt was te zien dat hij verdwenen was en de pijn werd na het plassen ook steeds minder. hoop dat hij snel weg is want ik weet hoeveel pijn het kan doen vond het nog erger dan de weeen die ik bij mijn eerste zoontje had.
Ja mij hebben ze aan de ctg gelegd omdat ik zo'n "weeen" had. De vk snapte er niets van want ik had helemaal geen ontsluiting. Wel 3 keer urine getest.. had klein beetje bloed en eiwitten in mijn urine.