Nierstuwing en maandag op vakantie..

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Juanitha, 25 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juanitha

    Juanitha Lid

    8 mrt 2017
    87
    3
    8
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

    Ben nu 25 weken zwanger en sinds deze week ontzettend veel last van nierstuwing.. Buscopan lijkt niet echt zijn werk te doen helaas. Alleen nu zouden wij as maandag naar Centerparcs gaan.. Mijn verloskundige zei mij dat je hier de rest van de zwangerschap nog flink last van kan houden omdat de baarmoeder alleen maar groter word.. Ook heb ik as woensdag een afspraak in het ziekenhuis voor een nieuwe echo van de nieren. Dus zou tussendoor toch op en neer moeten. Zouden jullie doorzetten of toch annuleren? Vind het zo sneu voor de kids, die kijken er zo naar uit.
     
  2. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Zou gewoon gaan. En als jij teveel pijn hebt kan je man toch lekker gaan zwemmen met de kids. Je kunt daar net zo goed even op bed gaan liggen als t niet gaat en je teveel pijn hebt. Verschil is wel dat juist daar de kids meer te doen hebben en snel zoet ergens mee zijn. Ook ff geen huishouden te doen daar.
     
  3. Wij2018

    Wij2018 Actief lid

    21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    Ik zou ook gewoon gaan! Je kids kunnen veel lol hebben daar en je man kan natuurlijk dingen met ze doen als jij teveel pijn hebt.
     
  4. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Nierstuwing kan ook weer overgaan, hoor! Ik heb het een weekje gehad (week 24 van mijn zwangerschap) en toen waren mijn nieren ‘gewend’ aan de grotere baarmoeder. Nooit meer last van gehad. Hou je taai! Gewoon lekker op vakantie gaan, hoor!
     
  5. Xivanka

    Xivanka Actief lid

    21 mrt 2017
    233
    287
    63
    Gewoon gaan, misschien heb je wel veel minder last van je nieren wanneer het zwemwater het gewicht van je buik opvangt ;) of omdat je je daar lekker kunt ontspannen
     
  6. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Heb je het aan één kant? Lukt het om op de andere zij te liggen? Bij mij hielp dat goed tegen de pijn.
     
  7. Juanitha

    Juanitha Lid

    8 mrt 2017
    87
    3
    8
    NULL
    NULL
    De andere kant begint nu ook sinds vannacht, heel de ochtend plat gelegen. Wij hebben toch besloten de vakantie te verzetten zodat we dan allemaal optimaal kunnen genieten ervan
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hoe gaat het nu?
     

Deel Deze Pagina