Hoi, Ik heb nierstuwing, erg pijnlijk. Ik ben benieuwd of er meiden zijn die het ook hebben en tips hebben. Wat doen, wat juist laten. Ik slik buscopan maar dit helpt niet, een BH kan ik nu niet om hebben omdat dat te pijnlijk is op die plek. Mijn huisarts zegt dat veel drinken of minder zout eten niet zoveel zin heeft en je er niet veel aan kunt doen. De enige genezing is bevallen, dit beaamt de verloskundige. Ondertussen wordt ik erg moe en krijg bij alle activiteiten harde buiken. Heeft er bijvoorbeeld ook iemand een stent/J Katheter gehad? Hoelang bleef deze zitten? Is die voor of na de bevalling verwijderd? Wat een vragen he? Ik kan niet wachten tot ik bij de gynaecoloog geweest ben, mag graag alles van te voren weten . Bedankt alvast
Hi dana Wat vervelend dat je last hebt van nierstuwing, ik kan er helaas over mee praten want ik heb er al last van sinds ik 21 weken zwanger ben, toen ben ik opgenomen omdat ik niks meer kon van de pijn. Ik ben nu 34 weken en het is wel iets minder geworden maar wat bij mij voornamelijk hielp was veel op mijn linkerzij liggen ( het was mijn rechter nier) juist niet te veel drinken want dan krijgen je nieren het zwaar en anders het beste water, en een warme pittenzak op de plek van de pijn deed bij mij wonderen Sterkte ermee Liefs wonderzonnetje
Heb je buscopan gekregen Dana? Dat mocht ik toen van de uroloog en verlichtte heel erg Mijn nier was ook extreem opgezet Ik mocht een catheter laten zetten maar dat is echt een heel gedoe met dagelijks verschonen door de thuiszorg en schijnt ook geen pretje te zijn. Ik heb het zo uitgezongen tot 37 weken Een keer opgenomen geweest met een infuus buscopan en thuis de zetpillen Idd niet extreem veel drinken, dat kan je nier niet aan en zal pijnlijker worden Idd op de "goede" zijkant gaan liggen Veel sterkte!
Lees nu pas dat je al buscopan slikt En ze zetpillen? Enge remedie is idd bevallen De kleine ligt gigantisch op je nier natuurlijk, waardoor het vocht niet "kwijt" kan en hij dus opgezwollen blijft
Thnx Daantje! Ik ben inmiddels doorgestuurd naar de uroloog en als ik het niet meer volhoud dan wordt ik opgenomen met een infuus inderdaad, een katheter zit ik ook echt niet op te wachten. De gynaecoloog vertelde me dat het waarschijnlijk alleen maar erger gaat worden en dat het daarom verstandig is om alle rigoreuze middelen uit te stellen tot het echt niet meer gaat. Ach, nog maar een week of 11 Als ik er maar geen beschadiging aan overhoud achteraf dan is het nog te overzien omdat het overgaat.