Zaterdag had ik aan einde vd middag enorme pijn in onderbuik, steken in vagina.na 2 uurtjes was het weg. Nadat de dag om was, opgeruimd in huis vd bbq, lekker rustig zitten, kreeg ik flinke hoofdpijn. Wel es vaker gehad met paracetamol weg. Zondag was het warm natuurlijk dus echt easy going, later in middag een vage lichte hoofdpijn die ik nu nog wel heb. Gisteren ook enorme opgezwollen voeten en nu ook maar wat minder. Ben compleet gaar nu... Herkenbaar? Laatste loodjes, komt door het weer?
Flinke hoofdpijn en vocht vasthouden kan op zwangerschaps vergiftiging duiden. Ik zou de vk even bellen dan kunnen ze je bloeddruk even checken.
Heel herkenbaar, zeker met dit weer. Idd rustig aan, paracetamol. Voetenbadje, verkoelende voetengel, voeten hoog leggen. Hier de airco en vertilator aan en lekker binnenblijven. Sterkte!
Heb net geslapen, hoofdpijn weg. Morgrn 08:00 naar vk. Als hoofdpijn niet terug komt dan wacht ik morgen ff af
Kan nooit kwaad om je even na te laten kijken, misschien ligt het idd gewoon aan het weer. Ik hou ook meer vocht vast nu maar ik zou geen risico's lopen.
Ik dacht ook meteen aan de risico's van zwangerschapsvergiftiging. Wat zei de vk? Hopelijk valt het mee en is het gewoon vanwege de warmte.
Ws toch warmte geen hoofdpijn meer gehad, Maar evengoed in de gaten houden en bij twijfel ook meteen urine inleveren