kwaaltjes zijn weg..

Discussion in 'Zwangerschap' started by lizzie25, Nov 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lizzie25

lizzie25 Lid

Jul 14, 2008
    56
    0
    0
    hoi ik heb een vraag... heb mij afgelopen donderdag positief getest en dit is min 3e zwangerschap. heb een zoontje van 2 en heb bij mijn 1e zwangerschap een miskraam gehad.
    ik had last van gevoelige borsten en een heel hongerig gevoel maar dat is er sinds gister allebei ineens niet meer!
    gebeurt dat wel vaker en hebben meer mensen dit meegemaakt?

groetjes melissa

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    hey

jah... bij mij wisseld het ook per dag... gister had ik een dip.. voelde me beroerd en sago .. en vandaag voel ik me top! en heb ook niet altijd last van me (.)(.).... en me beeb doet t goed :D.... Dus aan de hand van je symptomen hoef je je geen zorgen te maken denk ik..

3. Libra

Libra Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    2,354
    0
    0
    geen kwaaltjes? Echt, geloof me... wees er blij mee! Prijs jezelf gelukkig. Dan kun je tenminste echt genieten van je zwangerschap zonder dat je elke morgen moet knielen voor de porceleinen troon of iets dergelijks.

En gefeli met je zwangerschap :)

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

heel herkenbaar... pas na de 8e/9e week bleven de kwaaltjes tot een week of 17 elke dag aanwezig. Maar dan nog steeds de ene dag erger dan de andere. Een week of 2, 3 na de posi test had ik eigelijk bijna nergens last van....

5. lizzie25

lizzie25 Lid

Jul 14, 2008
    56
    0
    0
    bedankt voor de reacties, ik maak me een beetje snel zorgen :( maar hoop dat het zo blijft ja ben er superrr blij mee!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ja ik zou er ook blij mee zijn :D Geniet er lekker van. Bij mij verschilt het ook per dag met de rest van de kwalen maar ik ben vooral erg misselijk en dat wel elke dag.

7. DesireeK

DesireeK Actief lid

Oct 26, 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    ik heb dus ook geen last van de"kwaaltjes" alleen moe en soms s'avonds koud...

8. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Toen ik zwanger was van mijn dochtertje wisselde het heel erg, soms had ik gewoon een week helemaal geen enkel kwaaltje en opeens kwam het dan weer in alle hevigheid terug.

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    O, nou da's fijn om te lezen! Ik heb ook bijna geen last van mijn borsten meer, heel af en toe voel ik nog wat. Zijn wel iets groter en misselijk ben ik ook bij vlagen ineens heftig. En koud en hongerig en na het eten val ik in slaap.. :)
    Zou het toch moeten weten bij m'n 4e zwangerschap maar nee hoor..net zo onzeker.. :(

10. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

Oct 22, 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Hier is het ook heel wisselend. Gisteren bijvoorbeeld nergens last van en vanmorgen op weg naar het werk de auto langs de kant van de weg moeten zetten ivm misselijkheid en braken...
    Vandaag ook ineens weer erg moe.

Share This Page