Deze avond 2de echo.. bang...

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by kimtjeuh, Dec 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimtjeuh

kimtjeuh Lid

Mar 28, 2008
    20
    0
    0
    Brugge
    Hey iedereen, ik ben intussen terug zwanger na een MA in juli 2008.
    Twee weken geleden mocht ik al voor een eerste echo... de gyneacoloog rekende toen dat ik 6 weken en 5 dagjes zwanger was. Alles was goed en het hartje klopte mooi... dolgelukkig zijn we naar huis gegaan

Vanavond mag ik voor mijn 2de echo... ben zo benieuwd maar ook zo bang dat het niet meer goed zou zijn...
    Vorige keer was het fout gelopen rond 8 weken, of dat kon ze toch afleiden uit de eerste echo rond 11 weken..

Misschien zijn er mensen die dit ook al meegemaakt hebben?

groetjes

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    hoi

ik heb dit niet meegemaakt maar ik wil je zeggen de kans dat het nog misgaat nadat je het hartje hebt zien kloppen is vrij klein ik geloof 3% ipv 10% als je het hartje niet hebt gezien...
    dus alles zal vast goed zijn vanavond heel veel plezier bij je echo!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar onderzoeken en echo's.
    Elmo

4. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    als alles goed zat bij je eerste echo,mag je er dik vanuit gaan dat het vanavond er prima uitziet
    veel sucses vanavond,en laat je het even weten? ;)

5. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Jul 17, 2008
    615
    96
    28
    Tussen Arnhem & Nijmegen
    Heb ook een MA in juli gehad. 2,5 week geleden 1e echo gehad en kloppend hartje gezien. Volgens de VK toen 6w4d. A.s. maandag 2e echo en ben ook heel bang dat het toch weer niet goed zal zijn, al is het de vorige keer bij ons al in het hele begin waarschijnlijk mis gegaan (rond 5wk). Maar ja, toen deed mijn lichaam er ook niks mee, dus wie zegt dat het dat deze keer wel zou doen ....
    Toch ben ik ook wel vrij positief (lekker tegenstrijdig haha), de zwangerschapskwaaltjes houden nog steeds aan en dat had ik de vorige keer niet (toen had ik er sowieso bijna geen).
    Succes vanavond en vooral: veel plezier!

6. kimtjeuh

kimtjeuh Lid

Mar 28, 2008
    20
    0
    0
    Brugge
    Bedankt alvast voor jullie antwoordjes.

Ja Kaatje, ik heb dit nu ook wel, blijf heel moe, enorm pijnlijke borsten, veel plassen en af en toe vlaag van misselijkheid... Dit had ik de vorige keer eigenlijk ook helemaal niet zo...

Ik laat wel weten hoe het gegaan is straks, hopelijk een positief berichtje om zo ook Kaatje was goede hoop te geven :)

7. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Hoi meis,

Ik hoop dat je een super mooie echo hebt. Ook ik durfde er niet in te geloven na mijn missed abortion in juli.
    Op mijn 12 weken echo bleek de kleine al bij 8 weken gestopt te zijn met groeien.
    Gelukkig mocht ik ook al vroeg voor een echo. De echoscopiste zei al dat het er uitzag als een hele gezonde zwangerschap en dat ik pas met 12 weken terug hoefde te komen.
    Nou, bij mijn afspraak met de vk begon ik te huilen dat ik 4 weken wachten echt niet aankon.. Ik mocht toen met 10 ipv 12 weken.
    Daar aangekomen bleek dat ze me sowieso nog wilde zien met 12 weken, en dat was natuurlijk helemaal niet erg haha. Ik heb nu 3 mooie echo´s gehad (zie mijn album) en nu begin ik er langzaam in te geloven dat het nu toch echt goed komt.
    Ik denk dat het moeilijk voor te stellen is wat een miskraam of missed abortion met je doet als je het niet zelf mee hebt gemaakt.
    Zelfs nu heb ik nog mijn onzekere dagen hoor, maar neem mij maar als een goed voorbeeld: we krijgen allemaal een baby!
    Ik hoorde later van een gyn dat het vaak voorkomt bij eerste zwangerschappen en dat het bij een 2e zwangerschap bijna altijd goed gaat.

Kom je je foto laten zien?

8. mamavanro

mamavanro Bekend lid

Apr 6, 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Spannend!Ik hoop dat alles goed is en jullie een prachtig klein babytje zien! [-o<

9. kimtjeuh

kimtjeuh Lid

Mar 28, 2008
    20
    0
    0
    Brugge
    Hey meisjes,

Gisteren een super echo gehad, man man ik was er echt van onder de indruk... We zagen echt al hoofdje, armpjes en beentjes en druk kloppend hartje...

Binnen 3 weekjes mogen we nog eens langs komen, ben dan net de 12 weken voorbij... maar ze zei ons ook vanaf nu te genieten..

De kans dat het nog mis zou gaan is volgens haar echt miniem...

Kben echt gelukkig voort moment :)

10. DesireeK

DesireeK Actief lid

Oct 26, 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Top meis :)

Super dat je zo'n mooie echo hebt gehad...

Veeeel plezier met genieten :)

11. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Jul 17, 2008
    615
    96
    28
    Tussen Arnhem & Nijmegen
    Super zeg! Hoop dat ik maandag hetzelfde kan zeggen! Vanochtend intake gehad bij de VK. Dacht dat we rond 12w ook nog een echo zouden krijgen maar dat is helaas niet zo. Wel hebben we om ons gerust te stellen 2 afspraken vast ingepland om hartje te luisteren met 13 en 16 weken.

12. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Gefeliciteerd meid! En probeer nu maar echt te genieten, super!

Share This Page