37 weken zwanger en nog niet ingedaald?

Discussion in 'Zwangerschap' started by devil81, Oct 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. devil81

devil81 Actief lid

Mar 20, 2010
    374
    1
    18
    Hoi meiden,

Ben inmiddels 37 weken zwanger, maar mijn buik zit nog mega hoog, ga elke week naar de VK maar ons beebje is nog niet ingedaald, maak me niet heel erg druk hoor, maar is dit een voorteken dat het dan ook langer duurt voordat onze spruit geboren wordt, of zoals je weleens hoort kan het ook indalen tijdens de bevalling, wel lastig want mochten mijn vliezen nu breken moet ik van de VK accuut plat gaan liggen!!

XXX

2. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    bij mij daalde ze pas tijdens de bevalling in.
    gelukkig begon ik met weeen. dus toen de verloskundige ging kijken hoeveel cm ontsluiting ik had voelde ze gelijk dat ze ingedaald was. ze is 4 dgn overtijd geboren. de bevalling duurde ong. 5 uur, dus best vlot!
    volgens mij is het niet zo dat je dan later bevalt hoor!
    succes alvast!

3. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    haii,

Ik heb het ook, ben 36.6 weken ons beebje is ook nog niet helemaal ingedaald. We moeten ook gelijk plat als er wat breekt. Maar we lopen wel met 1 cm..
    Morgen kijken als de beeb al wel verder is ingedaald.

4. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,466
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ben nu 38 weken en onze uk is ook pas sinds een paar dagen wat ingedaald, maar ligt nog steeds niet 'vast'.
    Schijnt allemaal geen ramp te zijn. Heb er uitgebreid naar gevraagd...

5. Mams255

Mams255 Actief lid

Apr 10, 2010
    291
    0
    0
    Overijssel
    Heey hoi

De kleine meid van mij ligt ook nog niet vast,of helemaal ingedaald,ben zelf ook erg benieuwd hoe we verder gaan,maar moest me niet druk maken , dus zal vast wel goed komen

suc6 GR mams

6. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    mijn oudste daalde pas in tijdens de bevalling.. toen maakte men zich zorgen.. moest gaan liggen bij vliezen breken etc.. en omdat hij ook na breken vliezen niet indaalde wilde men een KS doen.. maar ik kreeg persweeen en hij is gelanceerd :)
    met 40 weken precies trouwens

7. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Mijn dochter daalde met precies 37 weken in. Ik had daar last van (indalingsweeën) en de VK kwam thuis, mijn ligadvies werd toen ook ingetrokken. Dag later braken mijn vliezen en nog een dag later is dochter geboren :). Dus het kan best nog snel gaan hoor!

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier ook pas bij de bevalling ingedaald.. Controle bij 41 weken, nog steeds niet ingedaald, ook geen voortekenen. En de dag erna lunch-tijd had ik een kindje in mijn armen. Vanaf regelmatige weeen zo'n 6,5 uur geduurd..

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    526
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Bij de oudste kreeg ik pas op 39+5 ofzo groen licht, omdat ze ook echt vast lag. Voor die tijd lag ze alleen maar in de goede richting, maar niet ingedaald oid. Ook hier ligadvies gehad. Uiteindelijk spontaan bevallen met 40+3

De jongste is pas ingedaald toen de vliezen braken.... en toen mocht ik ook al persen. 20 minuten later was ze er al. Zij kwam met 40+5, na inleiding ivm zwangerschapssuiker. Inleiden had ook eerder gemogen, maar zou niet veel zin hebben vanwege nog erg hoog zitten en geen ontsluiting/verstrijken.

Share This Page