Waterpokken

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Foxter, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Mijn overbuurmeisje heeft momenteel de waterpokken, mijn dochter heeft daar vorige week gespeeld, zou het erg zijn als mijn dochter nu waterpokken krijgt?
    De verloskundige deed er een beetje vaag over namelijk, ze zei dat we het buurmeisje nu beter konden vermijden, terwijl ik liever heb dat mn dochter ze nu krijgt dan wanneer de baby net geboren is.
    Ik heb ze zelf al wel gehad toen ik klein was.

Groetjes Foxter

2. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Als je ze zelf hebt gehad dan ben je erctegen beschermd en kan je dchter ze beter nu krijgen dan als net de baby geboren is maar jij als zwangere vrouw moet wel altijd blijven uitkijken!
    Je kan als je dochter zecwel krijgt je antistoffen laten prikken in het zhs op waterpokken

3. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Als je het zelf gehad hebt, is het zeker beter dat je dochter het nu heeft dan net na de bevalling. Maar goed, om haar daar nu te laten spelen om het op te lopen vind ik ook een beetje ver gaan. Ik zou het iig niet vermijden.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Aan de overkant was vandaag een complete waterpokkenparty, maar we zijn toch maar niet gegaan ivm het advies van de vk.

Mijn dochter was al niet helemaal fit vandaag, ben benieuwd of het een gewone verkoudheid is of dat ze toch al besmet is vorige week.

Deel Deze Pagina