wat is leuk om tijdens je zwangerschap te doen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovekisses, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden!
    Ik ga als ik wat verder ben een mooie fotoshoot doen en wil misschien een gipsbuik laten maken. Wat voor leuke dingen kan je nog meer doen?

2. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Buikbeschildering, 3D echo!

3. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Wilde van alles doen, heb tot nu toe alleen een 3d echo gedaan..
    Maar dat was echt een enorme aanrader:D!!!!

Oh en nog een weekje weg met zn tweetjes:) Weet niet of het jullie eerste kindje is? Vond het wel fijn om nog een keertje samen op vakantie te zijn:p

4. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh de 3d echo staat al gepland haha!
    Wij wilde idd nog eventjes samen weg, maar me vriend kan geen vrij meer krijgen.

5. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Trouwen :D Dat gaan wij doen ;) Voor de rest eigenlijk alles wat al genoemd is.

Ik verheug me op mijn dikke buik hihi.

6. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Samen ongestoord uit eten, op vakantie. En veel foto's maken van het dagelijks leven met zwangere buik, die zeggen meer over hoe je straalt dan welke shoot ook.

7. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Idd, een weekendje weg gaan met zn twee, dat hebben wij twee weken geleden gedaan, zijn naar Gent geweest. Echt een aanrader!

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

3D echo bellypaint foto shoot van je buik en idd samen nog lekker vaak uit eten gaan!

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Een fotoshoot! :) Heb ik ook gedaan en vind dat echt een mooie herinnering aan mijn zwangerschap.

10. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Elke week heb ik een buikfoto gemaakt, erg leuk om te zien hoe die elke week gegroeid was.

Shoppen voor de babykamer :D

11. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor de tips! We gaan zeker nog lekker vaak uit eten en leuke singen doen zodra het wat mooier weer word..

12. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Shoppen voor babykamer! Volgende week 20 weken echo, als dat goed is, ga ik met aanstaande opa & oma een dagje ikea doen voor de inrichting van kamertje. Zooooo'n zin in, niet alleen omdat ik ikea-verslaafd ben maar ook omdat ik maanden met allerlei leuke ideeën in mijn hoofd zit, haha! Wil ze nu weleens gaan uitvoeren.
    Verder moet de babykamer nog komen(en dan pas inrichten natuurlijk) en kan ik ook langzaam beginnen met wassen van alle kleertjes, beddengoed, etc. Ik ben pas eind aug. uitgerekend, dus probeer zoveel mogelijke leuke voorbereidingen over de laatste maanden te verdelen.
    En ik verheug me ook op mooi weer, lekker (uit)rusten in de tuin, in stoel onder de appelbomen, ipv op de bank voor de tv met een dik vest en wollen sokken, haha!

13. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Nora, inderdaad het mooie weer,daar verheug ik me ook op. Wij hebben een notenboom waar ik lekker onder kan zitten :D

Inderdaad elke week een foto maken en foto's van het dagelijkse leven! Ik heb al weken geen foto meer van mijn buik gemaakt want hij groeit nauwelijks;)

14. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ik heb een 3D echo laten maken met 28 weken, echt een aanrader!!!
    en samen met vl hebben we een gipsafdruk gemaakt en daarna beplakt met spiegel stukjes.
    was erg leuk om te doen, vooral omdat ik vl er ook echt goed bij kon betrekken. gewoon even lekker samen met de buik bezig:p.
    voorbeeldje hoe wij het gedaan hebben:

Bijgevoegde bestanden:

• buik3.jpg
      buik3.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,5 KB
      Weergaven:
      47
  15. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wauww!!
    Wat is die afdruk mooi gelukt zef! Hoe heb je de spiegelstukjes erop geplakt?

16. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    dankjewel:). wij hebben een tube pattex lijm gebruikt. voor alle matrialen. zit als een huis!
    en toen alles goed droog was heeft vl de buik nog gevoegd. met gewoon het kleinste en goedkoopste pakje voegmiddel van de bouwmarkt.

17. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor de tip!
    Wilde het eerst laten maken maar dat kost nogal wat..
    is nog leuk ook om dat zelf te maaken

18. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ja is erg leuk! en kost niet veel. spiegels zijn gewoon oude gebruikte, die hebben we kapot geslagen, waren alleen bijna 6 euro kwijt voor grote tube lijm, paar euro voegmiddel, en dan natuurlijk het gips pakket. 15 euro bij de baby dump.
    om het te laten maken kost idd nogal wat, had ik ook voor zitten kijken maar vond dat een beetje te gek.

Deel Deze Pagina