5 weken zwanger en nu al positiebroeken (zitten echt HEERLIJK trouwens) me darmen hebben me buik inmiddels verdrievoudigd .. dus dacht vanmiddag, hoppa, dan maar die broeken halen aangezien geen enkele broek meer lekkerzit (behalve me slegging haahah) ervaring mee?
Ik had ook al vroeg zwangerschapsbroeken aan. Ook omdat ik dagelijks 3 uur in de auto zit ivm werk en de knoop drukte hard in mn buik wat niet prettig was. Shirtjes draag ik pas sinds kort en dan meer omdat de lengte van de gewone shirtjes te kort zijn geworden. Het zijn nu meer naveltruitjes
Ja hoor, met 6 weken mijn eerste positiebroek gehaald. Had ook heel snel een buikje. Nu trouwens niet meer overdreven groot ofzo, gewoon normaal.
Ik had met 8 weken ook erg last van dikke buik door darmen. Dat trok weer weg en nu heb ik weer een dikke buik, pas sinds paar dagen mijn normale broeken niet meer dus ga deze week ook positiebroeken inkopen
Ik draag nog steeds de meeste van mn eigen broeken en leggings sowieso nog wel. Maar bij mij zag je de eerste 4 maanden ook echt niks, ook geen opgezette darmen
Yep, krijg pas heel laat een buik, maar mijn darmen/buik zijn direct zo gevoelig dat een normale (onder)broek al niet meer te dragen is. In een later stadium kan ik ook geen broeken dragen met een normale band (zo'n extra stuk) omdat beide babies (zoontje en deze knul) me dan helemaal beurs trappen. Dus draag alleen broeken met band uit 1 stuk.
Ik heb al wel het idee dat het wat dikker is onder me navel. Loopt ook een streep nu van links naar rechts horizontaal over die plek. Maar die darmen doen het nu inderdaad haha. Gelukkig ben ik niet gek geworden Door nu al die broeken te dragen lol. Me eerste kindje dus erg spannend! We hebben we wel voor gekozen om familie en werk in te lichten. Mijn baas vroeg" ben je al misselijk "haha! Ja toen ik al die vragende oogjes zag kon ik het niet voor je houden. Jeetje 3 uur in de auto. ..zou gek worden denk ik 😅
Hier ook met 5 weken zwangerschaps kleding. Mijn buik was na de positieve test al gelijk opgezet! Het is ook ons derde kindje. Dus zal t allemaal snel zijn 'oude' plekje weer gevonden hebben. Ik kom mijn zwangerschap dan ook niet meer verborgen houden. ��
Ik ben morgen 24 weken en kan mijn eigen broeken nog aan. Haha ben er wel blij mee maar heb ondanks dat wel gewoon twee soorten trainingsbroeken in positie en jeans positie broek. Haha en twee blousjes. Maar vaak draag ik gewoon mijn langere shirt dan zie je me buik ook mooi
Nog 1 gewone broek kan ik aan , nu 20 weken. Ondertussen wel positiekleding, maar denk pas vanaf 18 weken ofzo
Ik had ook al heel gauw zwangerschaps broeken aan, zat gewoon veel prettiger en stiekem natuurlijk ook heel leuk om te kunnen dragen. Nu kan ik die dingen niet meer luchten of zien en draag voornamelijk leggings. Een tip, koop niet teveel, naar mate je zwangerschap vordert kunnen ze best wat strakker gaan zitten, en dan had je achteraf liever een maatje groter genomen.
Ik droeg ze met 14 weken, had nog niet echt een buik maar had hem alvast gekocht en ze zaten al onverwachts erg lekker hahaha. Sinds toen geen normale broeken meer gedragen
Vooral vorige zwangerschap, maar ook dit keer weer een megapens. Een van de eerste symptomen bij mij is dat, en losser wordende banden ( kan het gewoon voelen aan mn knieën), en dus ook dat die buikspieren al gaan wijken. Best functioneel, maar lastig als je het nog effe voor je wilt houden.
Hier 20 weken en ik draag mijn eigen broeken nog maar ze gaan nu wel echt strak zitten dus de overstap naar de positiebroeken zal niet lang meer op zich laten wachten De uniformbroeken van mijn werk passen al lang niet meer, met 15 weken de overstap gemaakt naar de positiebroeken, zo ook mijn rijbroeken, die passen ook echt niet meer. Die broeken zitten ook een stuk hoger dan mijn spijkerbroeken, die vallen mooi onder mijn buik!
Ik draag veel jurkjes en dus leggings. Die rekken lekker mee. En ik draag sowieso graag ruimzittend ondergoed, dus ook nog geen probleem. Ik heb één spijkerbroek die ik graag draag, en ik was voor de zwangerschap wat afgevallen, dus die zat ineens best los, dus die past me nu ook nog wel eventjes. Want ja, ik merk ook wel dat mn buik wat meer opgezet is nu. Ik heb wel een pyjamabroek die me niet meer lekker zit, drukt precies ter hoogte van mn navel. Dus die gaat maar even de kast in
Hier ook snel opgezette buik door darmen. Met 9 weken kon ik mijn broeken echt niet meer uitstaan. Dus sindsdien ook positiebroek en positiepanty's. Ik draag heel veel jurkjes op het moment. Wacht even met meer broeken kopen tot ik wat verder ben.
Hier zitten ze ook al een tijdje niet meer lekker, heb 1 spijkerbroek die ik nog pas. De rest helaas niet meer. Wil perse wachten tot de 12 weken grens met het kopen van positie kleding. Als ik niet hoef te werken loop ik nu voornamelijk in joggingbroeken (thuis). Leggings & jurkjes/tuniekjes is wel een goed idee, zal een stuk lekkerder zitten. Ik heb dat mn spijkerbroeken zeer gaan doen bij mn buik