Hallo! Ik had mijn verhaal ook bij "eerste symptomen" gezet, maar wilde ook eens de mening van een deskundige weten. Mijn klachten: Duizelig/ licht in mijn hoofd Misselijk Extreem moe zere ogen of ik weken niet geslapen heb soms gevoelige borsten Soms het gevoel of ik ziek wordt, maar voel me verder niet ziek (ja klinkt vaag) nu 8 dg over tijd test van kruidvat gedaan gisteren: licht blauw streepje vanmorgen test van predictor: negatief ben vandaag erg misselijk en duizelig. stond vanmorgen boven toilet te kokhalzen. Zou het kunnen? Alvast bedankt!
Hoi Imke Ik had al nieuwe testen besteld bij deze site zeg maar en heb vanmiddag een nieuwe test gedaan omdat ik ze toch al had, weer een vaag streepje, maar volgens mij wel donkerder dan de vorige van donderdag. Toch maar ff ha bellen denk ik he? Bedankt!
Hoi! Nou ik ben naar de huisarts geweest: negatief! Ben echt zo verdrietig. Ze zei wel dat het nog niet uitgesloten was, omdat als het pas in een vroeg stadium zou zitten de ene test wel positief aangeeft en de andere niet. Ja en in principe een streep= een streep, dus ook een vage streep. Moet vrijdag nogmaals proberen......wordt er zooo onzeker van, groetjes
O, dat vergeet ik te zeggen bij mijn verhal: dat zou komen omdat ik een vrij lange cyclus heb: 35 dagen
Hoi Murron, tja, dan kan het inderdaad zijn dat je net te vroeg hebt getest. Ik snap je onzekerheid, maar wacht echt vrijdag af, anders test je wellicht nog te vroeg en heb je weer een teleurstelling. De test van vrijdag zal je uitsluitsel geven. Groetjes Brigitte
Nou nu weer iets wat de hele zaak veranderd: Ik heb me vergist in de datum van mijn laatste menstruatie. Dat was 30 of 31 augustus en niet de 17e. Dus dat betekend dat ik deze week pas zou kunnen testen. Maar wat zou het betekenen als ik op 4 thuistest al wel licht positief testte een week ervoor?
Ik weet niet hoe je een foto moet plaatsen hopelijk lukt het zo. http://www.zwangerschapspagina.nl/album_thumbnail.php?pic_id=31335 Maar moet ik nog naar de huisarts denken jullie? Groetjes
Jaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben zwanger. De doktersassistente heeft het bevestigd! Dus ik zal jullie hier niet meer lastig vallen.