Wat ik vandaag heb is niet te om schrijven. Het lijkt wel een soort grieperig gevoel. Heb hele droge mond en raar gevoel in me hoofd. Ook rommelt het raar in me buik. Als ik het goed heb gemerkt heb ik afgelopen donderdag 28/6 mijn eisprong gehad. Als ik rustig blijf liggen gaat alles goed maar zodra ik in bewegen ben lijkt het of er hele hooge koorts op komt zetten maar is dus niet zo want heb 37.7 normaal 37.2 Zou dit nu toch een griepje worden of kan het toch aan het rommele zijn. Meestal als ik grieperig bent voelt het heel anders. Maarja met dit weer weet je het allemaal niet meer. (9 juni was mijn laaste menstruatie) Oja en mijn man zegt dat ik de laaste dagen erg sagerijnig bent maar ik slaap ook maar heel weinig ben elke ochtend om half 5 wakker en kan dan niet meer slapen.Dus ben ook erg moe. Klinkt dit bekent bij u??????
De symptomen die je beschrijft, lijken toch eerder op griep te wijzen. Het is ook zulk raar weer in ons kikkerland, hetgeen niet echt bevorderlijk is voor iedereen... De komende paar dagen goed rustig aandoen. Goed proberen te drinken, altijd belangrijk. Dat je prikkelbaar bent, is niet vreemd. Als je je niet lekker voelt, is het lontje nu eenmaal een stuk korter... Heb je trouwens toch niet te lang in de zon gezeten? Daar kunnen de symptomen die je omschrijft ook mee samenhangen... Beterschap! Lonneke
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb nog helemaal niet in de zon gezeten dus daar kan het niet van komen. Het is zo raar verder zoals vandaag ook voel me verder goed nergens last van maar zodra ik in beweging ben lijkt het of ik hele hoge koorts krijg. Heb wel veel steken in me zij. En als ik me inspan lijkt het of het zo trekt in me buik. Dus mocht het griep zijn wat jij zegt hoop ik dat hij snel lost barst dan ben ik er van af. Want zo is het ook niks. Groetjes Lover en nog maals bedankt.