Heey meiden, Ik mag morgen een dagje ziekenhuishangen ivm suikertest. Deze wordt afgenomen om 8, 11 en 15 uur. Nu lees ik dat bijna niemand deze test heeft hoeven te doen behalve prikje in de vinger.... Wie van jullie heeft dit ook gedaan? groetjes Bizzy
Hey Bizzy! Ik moest ook voor suiker worden getest, ik moest toen voor dat ik 24 weken was 's morgens om 8.00 uur nuchter geprikt worden en dan na het ontbijt om 10.00 uur weer een keer. In mijn info-folder stond dat je vroeger ook nog 's middags 2 x moest prikken maar dat dat tegenwoordig niet meer hoeft. Hebben ze jou niet verteld waarom je hiervoor geprikt moet worden? Ik moest dat ivm suikerziekte van mijn vader nl. en het moest ook perse voor dat ik 24 weken was?! Ik werd trouwens ook gewoon in mijn vinger geprikt voor deze test hoor. Hoop dat je er wat aan hebt en succes!
Ik mocht 't gewoon thuis doen. M'n moeder heeft zo'n meetapparaatje ivm haar diabetes en die kan ik zelf ook wel bedienen. Scheelde een hoop heen-en-weer-gaan naar het ziekenhuis.
ik zal tzt ook een suikertest moeten doen .....dit doen ze bij mij vanwegen mijn gewicht ...ik heb overgewicht en dat is een reden voor zwangerschapssuiker ! ik hoop alleen niet dat ze dit in het zh doen maar dat ik het lekker zelf mag doen of bij de ha ....
Nou het is gelukt hoor ben helemaal blauw van het prikken en was een lange dag maar het is gebeurd ! Mag vrijdag bellen voor de uitslag groetjes bizzy
heb geen uitslag nog gehad dus nee weet geen waardes krijgje die dan normaal gelijk wel te horen? groetjes