???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mop, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mop

    Mop Lid

    30 dec 2005
    15
    0
    0
    Nou toen we de 23te van nov besloten mn spiraal eruit te laten halen was ik meteen zwanger..nu was moeders voor moeders gister geweest heeft de test gedaan dat er meer al 50 nog wat van hcg in de urine zat en verloor in eens smiddags bloed met wat dingentjes erin..rond half 10 was het gestopt bleef niet heel de tijd bloeden en vandaag niks meer is dit een miskraam??
     
  2. Niet meer actief

    het kan ook zijn dat je baarmoedermond een scheurtje heeft en bloed. je baarmoedermond is beter doorbloedt namelijk. was het helder rood of bruin?
    Even afwachten verder, heb je verder geen kramp in je buik?
     
  3. Mop

    Mop Lid

    30 dec 2005
    15
    0
    0
    het was helder later bruin maaar geen krampen gehad
     
  4. Niet meer actief

    Meid ik zou het echt niet weten kan misschien restbloed zijn!!!!

    Hoe lang ben je zwanger nu?
     
  5. Mop

    Mop Lid

    30 dec 2005
    15
    0
    0
    uhm rond de 5a6 weken...maar hoelang bloed je na een miskraam weet je dat? de vk zij dat ik een week moest wachten dan een test doen en dan zou ik een echo krijgen
     
  6. Niet meer actief

    Ik heb zelf 2 miskramen gehad en beide gingen gepaard met hevige buikkramp ( weeen). Daarna heb ik 8 dagen vloeiing gehad en echt heftig bloedverlies. Weet niet of dat bij iedereen hetzelfde is.

    Ik ga voor je duimen dat het niet zo is en gewoon loosalarm is
     
  7. Mop

    Mop Lid

    30 dec 2005
    15
    0
    0
    ja hoop ik ook:( wordt een spannende week voor ons:( maar ik hou je op d hoogte
    alvast een fijn uiteinde
    xx
     
  8. Niet meer actief

    nou meid succes deze week hoor

    jij ook een goed uiteinde
     
  9. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik had bij mijn mk op 5-6 weken niet zo veel bloedverlies en ook niet veel krampen. Hoop voor je dat alles goed komt. Je knt natuurlijk altijd je ka/vk bellen.

    Pim
     
  10. Niet meer actief

    Idd als je het niet vertrouwd gewoon even bellen daar zijn ze voor hoor
     
  11. Mop

    Mop Lid

    30 dec 2005
    15
    0
    0
    Nou gelukkig ben ik vandag naar de HA gegaan gelijk doorgestuurt voor een echo 12 januari kan ik pas komen:( hoop dan voor iets meer zeker heid...moet je dagen vloeien als je een miskraam hebt gekregen??
     
  12. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    12 januari pas? dt is wel erg laat als je je zo'n zorgen maakt. Of vind je het goed zo? Anders moet je je ha even laten bellen. Ik mocht toen ik een bloeding kreeg de volgende ochtend meteen voor een echo, was gelukkig goed maar toch je stressed je van te voren een ongeluk, en om dat nu 2 weken vol te houden :(
     
  13. Niet meer actief

    idd Mop als je ongerust bent gewoon even de huisarts laten bellen dat je eerder wilt voor een echo
     
  14. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik moest ook lang wachten voor ik voor een echo bij de verloskundige mocht. Anders kunnen ze nog niets zien. Heb ook ruim een week moeten wachten. Mocht wel de dag van de echo nog voor een echo in het ziekenhuis omdat de VK een tweede controle nodig vond. Het is niet aan te raden om zo lang te moeten wachten ........ Op een gegeven moment kun je maar beter weten wat er aan de hand is.

    Als je het inderdaad te lang vindt duren zou ik gewoon even bellen.

    Pim
     
  15. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    ik weet hoe het voelt zo lang te moeten wachten, gewoon bellen als je meer zekerheid wil hebben hoor. Het is heel verschillend hoor bij een miskraam. en bloedverlies wil niet zeggen dat het mis is, er zijn heel veel vrouwen die bloedverlies hebben in de eerste weken. Ik weet uit eigen ervaring dat iedere miskraam anders kan lopen. het is dus moeilijk te zeggen dat het mis is. Wanneer je hevige buikpijn en bloedverlies hebt weet je het zeker, anders blijft het vaak afwachten hoe moeilijk dat ook is.

    Hopelijk 12 januari een mooie echo
     
  16. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik zou ook gewoon bellen, 12 jan. is nog erg ver weg en je wilt natuurlijk weten hoe het zit. Veel sterkte, liefs Jenny
     
  17. Mop

    Mop Lid

    30 dec 2005
    15
    0
    0
    Nou ik heb gelijk mn ha gebeld omdat ik hette lang vond hij vond het rendabel(schrijf je het zo) haha
    Maar ik bel donderdag de vk ff om te zeggen dat ik toch maar ff naar de ha ben geweest vind het ook echt veelte lang duren hoor pff
     
  18. Mop

    Mop Lid

    30 dec 2005
    15
    0
    0
    Joepie...ik mg morgen komen voor een echo
     
  19. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Fijn zeg! 'Nog maar' 1 dagje wachten.
    Ik duim voorje!

    Pim
     
  20. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    En Mop; weet je al wat.
    Duim voor je.

    Silly
     

Deel Deze Pagina