Hoi hoi, Iemand nog tip wat ik kan smeren? Heb al een aantal dagen ontzettend jeukende borsten, voornamelijk tepels, het lijkt meer 'van binnen' te zitten dan op de huid. Nu jeukte het ook rondom de tepels, daar zit nu rode uitslag. Niets helpt tegen de jeuk qua crème's... Wie heeft nog een smeertip? *smeer nu VSM tegen huidirritatie voor de uitslag, maar helpt ook niet tegen de jeuk* Liefs,
Het gevoel dat je omschrijft klinkt een beetje als spruw.zit er een beetje parelmoerachtige glans op je tepels?ik weet niet of de rode uitslag daar ook van kan zijn.maar dat jeukerige was bij mij begin van spruw.misschien beter om alleen met water te wassen en niks er op smeren en anders de huisarts om advies vragen.
Dat kan je toch pas krijgen als je voed? Zal in ieder geval eens opletten op een glans, als ik ze strax weer was! Nu zijn ze vettig van de crème. Liefs,
Spruw is een schimmelinfectie net zoals een vaginale schimmelinfectie.die kan je dus krijgen als je weerstand wat laag is. Kan natuurlijk ook wat anders zijn.
Thx voor je antwoord, heb nu inderdaad sterk het vermoeden dat het een schimmelinfectie is! Heb nog zalf liggen wat ik ook voor mijn liezen gebruikt heb, een aantal weken geleden. Ga eerst dat proberen, als het overmorgen niet beter is, ga ik wel naar de HA. Liefs,
Ben afgelopen dinsdag naar HA geweest, die dacht ook aan een schimmelinfectie, moest maar blijven smeren, maar het gaat niet over... hoe lang moet ik in vredesnaam nog blijven smeren...???! Word hier net echt vrolijk van, het wordt maar niet minder... Iemand nog een tip? Dit omdat mijn eigen HA nu ook nog eens op vakantie is, en ik dan naar de vervanger moet bellen morgen.. Liefs,
Met welke zalf smeer je en hoe vaak?anders om dactarin vragen dit is plakkerig en blijft beter zitten,hier smeerde ik het bij enkel voeding dus zo'n6/7 keer per dag.dat kun je nu natuurlijk ook doen.of genitiaan violet bestellen via eurolac.dit helpt bij spruw ook goed.wel goed oppassen met je kleren want het geeft af. En was je bh's met een scheutje azijn ipv wasverzachter.
Ik smeer miconazol, eigen merk, daktarin mocht niet van de apotheek? Daar zit hormoonzalf in, en dat was i.c.m. zwangerschap niet zo'n goed plan, hadden ze het over. Ik smeer 2x per dag, misschien meer smeren? BH's was ik altijd op de hand, alleen met een klein beetje wasmiddel, geen wasverzachter. Liefs,
Hier mocht het gewoon met zwangerschap en borstvoeding.raar dat het advies overal anders is.staat idd wel in in overleg met arts. Ik weet niet of micanazol meer mag worden gesmeerd,de huid word daar ook dunner van.
Daktarin en miconazol zijn hetzelfde, daktarin is alleen de merknaam.. Daktacort is wel een combinatie met hydrocortison (hormoon) dit maakt dus de huid dun
Je hebt helemaal gelijk!! Haalde de namen door elkaar! Anyway: update, ik kreeg er zo'n genoeg van, heb maar eens zalf gepakt wat ik nog had liggen tegen eczeem, ook op recept gehad, mocht ik gebruik volgens gebruiksaanwijzing mits niet langer dan een week. Serieus: 2 dagen (!) gebruikt en het is weg... ! Hoezee, ik word geloof ik maar HA. Liefs,