Stress!!!!!!!!!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Daan04, Sep 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hallo meiden,

Ik moet even mijn verhaal kwijt. Het is voor mij echt heel erg stressvol op het moment. We hebben financieel een rotmaand (Q$%^$%^belastingdienst)! Mijn moeder wordt geslagen door haar vriend, vertelde ze me gisteren en ze heeft op het moment gekneusde ribben! Vanmiddag kwam mijn vader langs helemaal in tranen, mijn opa zit in zijn laatste rusthuis... Het gaat heel erg slecht met hem. We hebben vanavond de hele avond naast zijn bed gezeten. Soms ademt hij 20-25 seconden niet en dan ineens weer wel... Het is echt slopend en ik zit nu met knallende koppijn op de bank. Ik hoop dat het snel voorbij is, de strijd zal hij toch niet winnen en hij heeft hard genoeg gevochten.

Al met al is dit natuurlijk niet erg goed voor ons om zwanger te worden... Maar ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt :)

Liefs!

2. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh Daan04, wat een vervelende dingen zeg. Ik hoop dat het leven je snel weer toe lacht (inclusief positieve test :)) Liefs

3. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    jeetje das allemaal niet niks..
    Heel veel sterkte met alles, en hopelijk wordt het snel een stuk rustiger voor jullie..

4. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    he bah wat vervelend allemaal zeg! hoop dat t snel weer beter gaat met jullie. heel veel sterkte meis!

5. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heel veel sterkte meid!

*knuffel*

6. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte met alles meid !

Liefs belin

7. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Heel erg bedankt voor de reacties, ben blij dat ik hier mijn verhaal even kwijt kan! En ik heb steun aan de lieve reacties :)

8. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Veel sterkte meid. Maar je weet dat je met de BD altijd een betalingsregeling kan treffen he?

liefs,
    mamaT

9. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje wat heftig allemaal, veel sterkte met alles!!

10. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Sterkte met alles meid!

11. Lila24

Lila24 Actief lid

Jan 28, 2009
    152
    0
    0
    Jeetje meis, wat vervelend allemaal. Sterkte met je opa.
    Wat is nog wel wil zeggen, probeer je moeder er van te overtuigen dat dat echt niet kan en er snel actie ondernomen moet worden voordat de situatie slechter wordt. Bij hem weg gaan en als ze dat niet kan of wil moet er echt profesionele hulp bij komen (als ze dat niet al doet natuurlijk). Dikke knuffel en veel sterkte!

Liefs Lila

12. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Dat is niet niks zeg. Heel veel sterkte hoor.

13. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties =)
    Ik kom nu net weer bij mijn opa vandaan, het gaat steeds veel slechter... Het leek het personeel verstandig dat mijn oma daar vannacht bleef slapen, dat zegt vaak genoeg toch? Ik ben met tegenzin toch maar naar huis gegaan, maar slapen zal ik denk ik niet doen.
    Ik ben de hele avond enorm misselijk geweest. Ik hoop voor opa dat de strijd snel gestreden zal zijn. Hij zal het gevecht niet winnen en het is het niet meer waard om te vechten. Hij heeft zijn rust verdiend...
    Maar het is zooo moeilijk om het te accepteren en om je groot te houden, want oma en pappa hebben het al zo zwaar :(
    Zo, het voelt wel goed om het even weer van je af te schrijven! Bedankt voor alle luisterende (lezende) oren (ogen) ;)

Liefs! En ik hoop dat ik kan slapen!

14. Blaak

Blaak Niet meer actief

erg vervelende situatie, hopelijk is het gauw weer beter. Over dat belastingdienst.. ik weet er alles van, wij moeten een groot bedrag terug betalen, maandelijks gelukkig. Maarja daar ga ik mij niet te veel over stressen, moet jij ook niet doen hoor!

15. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Dames,

Mijn opa is gisteravond vredig ingeslapen. We waren er allemaal bij :) Ik ben blij dat hij uit zijn lijden verlost is en nu kunnen we het gaan verwerken...

Liefs

16. babylover21

babylover21 Actief lid

Jul 3, 2009
    135
    0
    0
    Gecondoleerd,, het geeft toch weer een bepaalde geruststelling dat hij vredig is ingeslapen.

Sterkte op de begravenis/crematie en het verwerken

Knuffel

17. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel sterkte met het verlies van je opa. Hopelijk heeft hij nu krijgt hij nu de rust die hij verdient.

18. mutselfrutsel

mutselfrutsel Actief lid

Aug 22, 2009
    109
    0
    0
    @Daan04,
    gecondoleerd, woorden schieten te kort.
    onwijs veel sterkte met het verlies van je opa!

19. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    gecondoleerd meis en heel veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd.

20. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    1,837
    0
    0
    veel sterkte meid
    liefs Suzanne

Share This Page