Van harte gefeliciteerd met je drie knullen! Ik maak me wel zorgen om jou: ik hoop dat de bloedtransfusie ervoor zorgt dat je je snel weer wat beter voelt. Laat je goed verzorgen en geniet met z'n tweetjes van die kleine ukkies. Hopelijk mag iedereen snel naar huis!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine wondertjes! Wat een leuke namen! Ik wens je een voorspoedig herstel en dat jullie maar snel met z'n 5jes thuis mogen genieten van elkaar!
Gefeliciteerd met de 3 wondertjes! Hopelijk gaat het ook goed met jou en mogen jullie snel met zijn vijven thuis gaan genieten!!!
Gefeliciteerd met jullie 3 mannetjes! Hopelijk knap je zelf ook snel op, zodat je met je mannetjes herenigd kunt worden.
Gefeliciteerd!!! Leuke namen! Ik hoop dat je gauw aansterkt en jullie snel met zijn allen thuis zijn! Misschien kom ik je nog eens tegen, ik werk in Haarlem!
Gefeliciteerd! Wat hebben jullie mannetjes mooie gewichten! Hopelijk knap jij nu ook snel op en word je snel herenigd met jullie mannetjes!
Gefeliciteerd met jullie 3 mannetjes! Wat n mooie gewichten en wat fijn dat ze het zo goed doen, ik hoop dat je je snel goed voelt na de transfusie! Geniet!
Wat een prachtige gewichten hebben je knullen! Dat heb je goed gedaan meis, super dat het goed gaat met je mannetje. Heel veel beterschap voor jou, hoop dat je herstel goed zal gaan.
Hier nog een stille meelezer. Van harte gefeliciteerd met je drie mannetjes. Geniet ervan en hopelijk knap je snel op en kunnen de jongens ook snel lekker naar huis!
Van harte gefeliciteerd met je mannetjes!! Mooie namen en geweldige gewichten! Hopelijk knap jij zelf ook snel op!
Gefeliciteerd met jullie mooie mannetjes! Wat een prachtige namen en ook hele mooie gewichten. Hopelijk knap jij ook snel op en kun je gaan genieten van je kanjers
Gefeliciteerd met jullie zoons mooie namen hebben ze gekregen . Ik hoop dat je jezelf ook snel weer beter voelt zodat het echte genieten kan beginnen
Een dikke proficiat met de geboorte van jullie zoontjes!! Wat een mooie gewichtjes hebben ze! Ik hoop dat je vlug wat aangesterkt voelt. Neem maar goed je rust!