Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jae, Senn en Vince Wat een prachtige namen en wat een mooie gewichten zeg! Ik hoop dat je snel weer opknapt.
Gefeliciteerd met jullie jongens!!! Wat een leuke namen! Wat fijn dat ze het zo goed doen en al naar Haarlem mogen. Hopelijk ben jij ook snel fit genoeg om ze te volgen. Hopelijk mag je snel van al je mannen gaan genieten!! Knuffel vanuit hier want die heb je verdient!
Wauw! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie jongens. Hoop dat jij je gauw wat beter voelt en dat jullie gauw allemaal thuis zijn. En ook succes de komende tijd, het zal pittig zijn drie van die mooie kleine mannetjes
Van harte gefeliciteerd met jullie 3 mannetjes! Wat een mooie namen, en wat een mooi gewicht hadden ze alle drie! Goed gedaan joh, jij kunt echt supertrots zijn op jezelf! Fijn dat het achter de rug is. Laat je nu maar goed verwennen en rust maar lekker uit. Dan mag jij hopelijk gauw achter je mannen aan. Geniet van jullie gezinnetje!
Wat fijn dat de kereltjes het zo goed doen! Ik hoop dat jij ook snel weer aangesterkt bent, doe rustig aan!
Enorm gefeliciteerd met jullie drie zonen! Echt fantastisch! Hopelijk voel jij je ook snel beter, vaak voel je je na een bloedtransfusie wel snel energieker, maar je hebt natuurlijk heel wat meegemaakt!
Van harte gefeliciteerd met jullie 3 knappe mannentjes! Ik hoop dat jij je snel weer een beetje beter voelt. Heel veel sterkte en hopelijk kun je snel genieten van je mooie wondertjes! Beterschap. Je hebt het top gedaan!!
Van harte gefeliciteerd met jullie 3 boys!! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en jullie allemaal bijelkaar kunnen zijn!!
Gefeliciteerd met je drie boys! Wat fijn dat het goed met ze gaat! Nu jij nog, hopelijk knap je snel op... Geef maar toe aan die slaapbehoefte, want die heeft een functie in je herstel.
Gefeliciteerd! Ook ik ben een van de vele stille meelezers! Wat een flinke jongens heb je op de wereld gezet en wat fijn dat t zo goed gaat met ze. Ik wens je een spoedig herstel en heeeel veel geluk met z'n 5en
Gefeliciteerd met jullie 3 zoons, voor jou een spoedig herstel gewenst zodat je zo snel mogelijk van je jongens kan genieten.
Van harte gefeliciteerd met jouw drie zoontjes. En wat hebben ze een prachtige gewichten al!! Je mag met recht trots op jezelf zijn, wat jij de afgelopen tijd hebt doorstaan om ze de allerbeste start te kunnen geven. Ik hoop dat je snel wat opknapt en van je mannen kunt genieten!!
Wow van harte gelukgewenst! Hoop dat jij snel mag opknappen zodat het grote genieten kan gaan beginnen!
Van harte gefeliciteerd met jullie 3 wondertjes! En wat hebben ze een mooi gewicht zeg. Geniet van elkaar, probeer je rust te pakken en hopelijk herstel je snel.
Hartelijk gefeliciteerd met je mannetjes! Hopelijk knap je zelf snel op en kunnen jullie gaan genieten van jullie drietal!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je mannetjes! Wat een leuke namen en mooie gewichten hebben ze! Hopelijk knap je zelf ook snel op en kunnen jullie lekker gaan genieten met elkaar!