Wauw wat een mooie ventjes. Gefeliciteerd met je kanjers. Wat fijn dat het met jou ook al wat beter gaat.
Super om te lezen dat het met jou nu ook stukken beter gaat. En wat een mooie mannetjes! Hopelijk kan je straks naar ze toe. Owww, dat broodje filet americain... daar heb ik ook zo'n zin in!
Wat een mooie knulletjes! Je zou bijna niet zeggend dat ze 7 weken te vroeg zijn geboren. Ik hoop dat je je snel fit genoeg voelt om ze lekker vast te kunnen houden. Ze zullen jou ook wel missen!
Wat een mooie kereltjes zeg! En idd niet te zien aan ze dat ze 7 weken te vroeg zijn geboren! Sterk goed aan en geniet!!
Gefeliciteerd en wat een mooie mannetjes. Ik hoop dat je vandaag naar ze toe kan zodat je volop van je gezinnetje kan genieten
Wat een mooie mannetjes meid! Hebben jullie echt super gedaan. Hopelijk mag jij ook snel mee over en knap je voorspoedig op.
wow, wat een mooie mannetjes!!! Hoop dat je wat voorspoedig herstelt en lekker kan genieten! enne.. hoe gaan jullie dat doen? uit elkaar houden?? heb zelf gehoord dat er mensen zijn die kleine tattoo (puntje) op bepaalde plek bij elk kind zetten, klinkt gek, maar lijkt me wel logisch, vooral bija 3 (!!) van hetzelfde geslacht haha
wauw wat zijn ze mooi!!!!!!!!!!!!! wat een knapperds ze zien er top uit!!!!!wordt er gewoon emo van prachtig zeg...ach me hormonen..maar het is toch gewoon een wonder 3 zulke mooie kereltjes super dat alles goed gaat en nu beter met jou ..jullie kunnen oprecht trotse mama en papa zijn van maar liefst 3 knulletjes!! veel geluk met zijn allen!!
Wat een knappe jongens !!! En wat fijn dat je toch opknapt hopelijk mag je zo naar ze toe en kunnen jullie nog samen genieten van de kleine mannetjes !! Zo bijzonder om te zien ! Voor jou zus wordt het ook spannend !
Hey "Natasjee" en vriend, gefeliciteerd met jullie zoontjes. Smelt smelt smelt het zijn mooie mannetjes! Voel je je al fitter na de transfusie (hoort dit bij de zwangerschapsvergiftiging of door de keizersnede)? En ondertussen al lekker ontbeten? Ik hoop dat je je rust kunt pakken ondanks alle dingen die nu op je afkomen. liefs Pompelmoes
Die bloedtransfusie hoorde bij de keizersnede. Dus ik had een zware zwangerschapsvergiftiging, keizersnede en daar bovenop nog bloedarmoede.. Doe alles graag in drieën he! Gelukkig goed opgeknapt! Net zelfs gedoucht en ik wacht nu op overplaatsing, ze zijn de papieren etc aan het regelen en dan komt de ambu! Eindelijk weer naar m'n kleine mannetjes toe! Kan ik eindelijk gaan beseffen dat ik mama ben van drie kereltjes. Heb trouwens helemaal geen pijn aan m'n wond gehad. Gisteren dan met bewegen een beetje, maar heb vandaag gezeten, gestaan en zittend gedoucht, zonder morfine, maar geen pijn gehad gelukkig. Hopelijk blijft dat zo! Thanks voor alle lieve reacties! Ik ben verliefd op ze! Ze doen het zo goed en zien er zo goed uit al voor het termijn. ♡♡♡