Fijn dat het beter gaat meid, Ze zien er zeker goed uit. Je hebt het goed gedaan hoor 33 weken met 3 kereltjes in je buik. Ze hebben het goed gehad bij je! Je bent er gewoon voor gemaakt Nu op naar je mannetjes en gaan genieten van ze.
Zo fijn dat alles goed gaat! Hopelijk komt de ambu snel en kan je bij je mannen gaan kijken. Doe rustig aan, zorg dat je goed herstelt!
Wat een prachtige mannetjes. Fijn dat het zo goed met ze gaat en dat jij zo opknapt. Nu weer lekker naar ze toe, wat heerlijk! Geniet met elkaar.
Ohh lieffff!! wat een schatjes! Ik hoop dat je nu lekker ligt te genieten met je drie kereltjes en je grote vent om je heen. Fijn dat het nu wat beter gaat met je !
wauwwww wat een schatjes zeg!! goed teken dat je honger hebt..je lichaam gaat langzaamaan weer herstellen. .hopelijk kan je snel bij je jongens zijn genieten meid dit is zo bijzonder!
Hier ook nog even: gefeliciteeeerd! Wat hebben ze mooie namen! En het zijn prachtige kereltjes. Wat een wondertjes. Volgens mij ben jij weer goed aan het opknappen aan je berichtjes te lezen. Zal vast wel even zwaar zijn geweest en idd alles in drievoud hihi Geniet ervan! Fijn dat je snel naar ze toe kan.
Wauw wat een mooie mannetjes!! En wat zien ze er goed uit! Fijn dat jij je ook weer wat beter voelt en overgeplaatst mag worden!! Geniet van je mannetjes!!
Ahhh wat n schatjes!!!!! (Kan me niet voorstellen dat mijn babyboy er nu ook zo uitziet!!! Hihi) Super dat je eindelijk na ze toe mag, super!!!! En wat heb je toch ook n sterk lichaam he?!!
Wauw wat een mooie mannetjes met mooie namen!! Heerlijk genieten van elkaar, gelukkig mag jij ook naar ze toe!
Veel plezier bij je mannetjes zo! Echt wat een sterke vrouw ben jij, zat gewoon 6,5 kilo aan beebjes in je buik wauw!