Niet 1, niet 2, maar 3 wondertjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasjee, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

2. girlwithredhair

girlwithredhair Actief lid

9 mrt 2013
    260
    0
    0
    013
    Wat een knapperds, gefeliciteerd!

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wow wat een plaatjes en wat een mooie namen. Ik hoop dat je snel wat opkapt en je ervan kan gaan genieten.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Gefeliciteerd. Wat een prachtige mannen. Heel veel geluk met elkaar

5. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dank jullie wel allemaal weer! :)

Jae zit sinds gisterenavond aan 2 kleine infuusjes met voeding, want hij heeft nog wat moeite met zelf slikken. Senn krijgt wat ondersteuning met een snorretjr voor de beademing, maar is echt heel minimaal. Vince is de kleinste, maar pittigste van alledrie en die doet alles helemaal zelf. Vriend heeft hem gisteren een mini flesje gegeven in de couveuse. Ze doen het zo goed alledrie voor hun werkelijke leeftijd!Komt mede door de goeie start die ze hebben gemaakt qua gewgewicht ook. Dat je op zoiets kleins zo verliefd kan zijn zeg! Heerlijk als ze lekker even bij me mogen liggen. Dat bedoelen alle moeders dus met liefde op het eerste gezicht!
    Ben wel blij als ik zelfstandig heen kan en niet meer met bed en al vervoerd hoef te worden!

Er moet trouwens wel iemand anders met een topic komen die trouw gevolgd wordt! :D Op een gegeven moment weten jullie ook wel hoe het met ons gaat, haha.

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja, dit is het meest geweldige gevoel en dus die roze wolk ;)
    Lekker van genieten meid!
    Je hebt het super goed gedaan, 3 mooie knullen op de wereld gezet. Dus laat je nog maar even goed verwennen, straks krijg je het druk genoeg :p

7. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Gefeliciteerd meis!!!
    Geniet er van!

Xxx Joyce

8. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Gefeliciteerd wat een knappe mannen zeg en wat doen ze het al goed... Lekker genieten en hopelijk knap jij ook snel op.

9. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Oh wat fijn dat alles zo goed gaat en je Vince al zelf een flesje hebt mogen geven! Heb je al lekker met ze mogen buidelen? Lijkt me zo bijzonder!

Oh enne.... hoe was je broodje filet? ;)

10. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Lieve Natasjee en vriend... van harte gefeliciteerd! Wat een ontzettende mooie jongens hebben jullie!! Geniet ervan met zn 5en..
    Wat een rijkdom!!

11. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Heb met Jae en Vince al lekker gebuideld! Vandaag quality time met Senn. Zometeen mogen we zelf de voedingen doen als het goed is om half 12!
    Heb gisteren pas weer voor het eerst gegeten dus broodje filet nog niet gegeten, maar die gaat vriendlief vandaag voor me halen bij de broodjeszaak. M'n zus heeft een flink stuk biefstuk van de slager voor me gehad dus die ga ik vanavond heerlijk opeten. :D Kan niet wachten!

Ik ben weer mobiel gelukkig. Wat kan dat verschillen in een dag tijd! Normaal zou ik vandaag naar huis moeten na de keizersnede, maar omdat ik die vergiftiging erbij had en bloedarmoede moet ik nog even blijven en mag ik voorlopig ook nog even blijven zodat ik lekker bij de kids ben.

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh wat leuk dat je zo mobiel bent, ook om met de kindjes bezig te zijn. Geniet er maar volop van! Lukt het je om ze uit elkaar te houden? ;)

13. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Van harte gefeliciteerd met je 3 wondertjes! Bijzonder hoor en wat fijn dat het goed met jullie gaat! Leuke namen trouwens, wij hadden Vince op ons lijstje staan en hebben onze zoon (nu 12 weken) Senn genoemd ;) geniet ervan!

14. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Wauw wat een mooie mannetjes en wat een supergewichten voor die termijn. Dat heb je super goed gedaan. Van harte gefeliciteerd en geniet van je drie ventjes.

15. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Smakelijk eten!!!

Lijken je mannetjes erg op elkaar?!

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Genieten meis en wat een knapperds!

17. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Van harte Gefeliciteerd met deze 3 mooie boys! Wat een rijkdom! Je heb het behoorlijk pittig gehad zo te lezen maar wat fijn dat je al zo snel op knap van de keizersnee (dat kan ook heel anders weet ik uit ervaring). Zo kun je hopelijk optimaal genieten van je mooie gezin!

18. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd met je 3 ventjes, geniet ervan en rust zelf lekker uit.

19. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Gefeliciteerd met je drie mannetjes! Geniet van elkaar!

20. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd met je drie kanjers! Wat een prachtige mannetjes zeg... Werd ook een beetje emo van de foto...

Fijn dat jouw herstel ook zo goed gaat! Heel veel geluk met z'n allen!

Deel Deze Pagina