Goed te lezen dat je weer mobiel bent! ja is standaard protocol na vergiftiging dat je moet blijven..aangezien ik ook 2 dagen moest blijven geniet lekker van je mannetjes! Zo bijzonder allemaal en zeker 3 in 1x
Grappig Danielle, beetje dezelfde smaak qua namen dus! Het is dat we weten wie in welk bedje ligt, maar anders is het nog best lastig om ze uit elkaar te houden. Als ik ze op de foto zie dan moet ik wel heel goed kijken en weet ik het zo 1,2,3 niet. Denk dat dat met de dag beter gaat wel. Ze zijn trouwens behoorlijk lang ook al de frummels. Jae is 49 cm, Senn 47 cm en Vince 44 cm! Ik ga trouwens toch morgen naar huis. Om langer te mogen blijven moet ik bellen met mijn verzekering en dan zou het eventueel 2 dagen langer zijn. Daar hebben we niet zo heel veel aan! Tot morgen is het nog medisch en daarna niet meer. De ene arts zegt dit en de andere arts weer dat.. Ach, naar huis gaan is ook wel fijn en gelukkig woon ik dichtbij het zh. Vriendlief moet alleen vrijdag weer werken dis het is wel even kijken hoe ik hier in het zh kom, maar dat komt wel goed!
Lange mannen hoor! Is het mogelijk om in een Ronald mcDonald huis te gaan zitten? Je zit dan allen even met jouw verloskundige controles die nog wel dagelijks moeten plaatsvinden...
Wat fijn dat je weer mobiel bent. En wat een geweldig formaat hebben de mannen. Kijkt me toch een gek gevoel als je ineens dat gewicht van je buik kwijt bent. Voel je je niet leeg nu?
Wat een prachtige mannetjes zijn het zeg! en wat zijn ze lang zeg voor de termijn. Het is niet altijd zo dat je langer moet blijven met een vergiftiging ik heb op zondag een keizersnede gehad en woensdag was ik thuis. Moet ook zeggen dat ik zelf graag wilde was het zat na 4,5week ziekenhuis. Maar doe rustig aan morgen als je naar huis ga. En je kan even kijken hoe het ziet met kraamzorg ik wist dat niet maar daar heb je toch recht op ook al liggen de jongens nog in het ziekenhuis. Ze kunnen je dan helpen met de dagelijkse dingen.
Opzich wel fijn dat jij lekker naar huis gaat, kan je waarschijnlijk toch beter herstellen dan in het ziekenhuis! Wanneer zouden je mannetjes naar huis mogen? Bij 37 weken of sneller als ze goed aankomen en zelfstandig goede voedingen naar binnen krijgen?
Wauw wat een mooie mannen heb je! Fijn dat jij je ook al een stuk beter voelt. Gelukkig maar. Nu in t ziekenhuis in je hometown? Geniet ervan.
Vraag me af hoelang en zwaar ze waren geweest als ik ze tot de 40 weken had uitgedragen. Vind het toch bizar dat ze met zulke gewichten en lengtes in mijn buik hebben gezeten! Wel super natuurlijk. Moet zeggen dat ik mijn buik nog niet echt mis! Terwijl ik zo trots was op.mijn buik en er constant aan zat en op leunde. Misschien komt het nog! Nu is het een lekkere blubberbuik, haha. En de striae valt echt heel erg mee! Gelukkig ook nog helemaal geen last van mijn wond gehad.. Zal straks wel komen als ie gaat genezen. Kindjes liggen gewoon lekker dichtbij huis nu idd. Erg fijn! En ben wel blij als.ik toch weer lekker in mijn eigen bedje kan liggen straks. Wordt alleen even puzzelen hoe ik op en neer naar de kids ga, want vriendlief moet vanaf vrijdag weer gewoon werken, maar dat komt wel goed. Genoeg mensen die vrij zijn om me heen! Zal eens kijken hoe dat met kraamzorg zit, al denk ik dat het niet nodig is, want krijg zoveel hulp van familie en vrienden!
Ze zeggen trouwens niet wanneer ze denken dat ze naar huis mogen. Ze zeggen vab ga maar uit van de uitgerekende datum dan kannhet alleen maar meevallen. Zelf heb ik niet het idee dat ze zolang moeten blijven, aangezien alles gewoon super goed gaat! Ga sowieso tot de 37 weken uit idd..
Je moet wel even informeren naar de zorg voor jou. Is namelijk wel belangrijk dat er iemand is die jou thuis ook controleert. Maar dat zal het ziekenhuis ook noemen neem ik aan. Ze gaan idd uit van de uitgerekende datum. Onze jongen was met 37+5 thuis, heel snel gezien zijn dysmaturiteit. Bizar want hij was net 2000 gram toen hij thuiskwam en jouw jongens zijn nu al over dat gewicht heen Schrik niet als ze vanaf 35 weken toch dipjes gaan krijgen met hun ademhaling en hartslag. Hoort echt bij hun prematuriteit. Onze jongen had de eerste week ook helemaal geen dips, die kwamen dus rond de 35 weken. Gaat vanzelf over! Zodra ze dipvrij zijn, zelfstandig hun flesjes leegdrinken en daarbij ook blijven groeien mogen ze lekker naar huis.
Ja en heb daarover toen al met de verloskundige gesproken dat ik met hun contact op moest nemen als ik bevallen was! Zal ze morgen even bellen! Wel zo handig dat ik even gecontroleerd word. Zei ze vandaag bij de couveuse afdeling idd ook dat het nu goed kan gaan, maar dat het straks zomaar kan zijn dat ze een dipje hebben en dat we dan echt niet moeten schrikken, omdat het heel normaal is.Jammer genoeg zegt hun gewicht niks over hoe zelfstandig ze alles kunnen. Zou wel fijn zijn, dan zouden ze zo thuis zijn!
Hier zeiden ze ook ga maar van de uitgerekende datum uit maar ze deed het zo goed dat ze met 36+1 mee naar huis mocht. En het kan ook gewoon goed blijven gaan bij ons zeiden ze ook de dip komt een keer wanneer kunnen we alleen niet zeggen. Die dip is nooit geweest gelukkig Norah moest alleen blijven vanwege de 36 weken grens en haar gewicht.
Oh, wauw! 36+1 Is echt heel mooi! Ik wacht het maar af wanneer ze naar huis mogen, ookal hoop ik natuurlijk dat ze ook wel zo snel thuis zullen zijn (nou zijn die weken voor jou alsnog heel lang geweest, gezien het termijn waarmee je bevallen bent). Hopeliji blijft de dip hier ook weg! En het hoeft sowieso niet zo te zijn dat ze alledrie net zo lang moeten blijven.. Kan net zo goed dat er al 1 of 2 mee gaan en de ander wat langer bkijft. Al hoop ik ze alledrie tegelijk mee te nemen.
Van harte gefeliciteerd met jullie 3 kanjers! Wat zul je trots op ze zijn! Geniet van ze en ik hoop dat jullie snel met z'n 5jes thuis zijn!
Ik blijf het maar bijzonder vinden, opeens ouders zijn van drie kinderen. Wat lijkt het me supergezellig straks bij jullie thuis met drie op elkaar lijkende ukkies die samen spelen, ruzien, kattekwaad uithalen Hopelijk blijft het zo goed gaan met de jongens en blijven die dipjes achterwege. Wat zal jij trots zijn op je jongens maar ook op jezelf. Wat een prestatie !!
Meid, wat zijn ze mooi! En super dat ze het zo goed doen!! Wat staat je onderschrift toch geweldig zo
fijn dat ze het zo goed doen. en idd gewicht zegt niet alles. jouw jongens zijn al zwaarder als mijn 2 kinderen, die wogen net 2100 gram toen ze mee mochten. hoop dat de dip niet komt en dat jouw herstel spoedig gaat.
Super joh dat je naar huis mag! Maar blijft je vriend niet nog even thuis?? (Heeft ie recht op he..de wet is veranderd pas geleden daarmee) hij heeft recht op vrije dagen van zn baas nl..en indd goed navragen voor je eigen controles. Wat een mooie lengtes en gewichten zeg en dat voor een 3ling..hopen dat je dipjes niet komen en ze snel mee naar huis kunnen