Ik hoop voor jullie dat de jongens het goed blijven doen en heel snel mee naar huis mogen en dan het liefst alle 3 tegelijk. Niemand had verwacht dat ze zo snel mee naar huis mocht maar ze deed het zo goed!
Fijn dat het zo goed gaat, en dat je herstel ook goed gaat! Wat me nu niet helemaal duidelijk is geworden, was het nu een 1 eiige 3 ling? Dus lijken ze allemaal sprekend op elkaar?
Zo, ik ben thuis geïnstalleerd! Mijn vriend heeft tot en met vandaag vrij gekregen en als de kindjes thuis komen dan neemt hij vakantie op. Het is 3 eiig dus ze lijken niet sprekend op elkaar! Al moet ik soms op foto's wel even goed kijken. Ze veranderen met de dag en ze uit elkaar houden gaat dan ooksteeds makkelijker! Zal even foto's plaatsen van 2 van de knapperds.. Jae kreeg een nieuw infuusje vanochtend dus die moest even bij komen van al het gefriemel. Denk dat het wel scheve gezichten foto's zijn.
Wat een mooie mannetjes!! Van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat alles zo goed gaat en ze hadden echt een super gewicht allemaal zeg! Mijn dochter is geboren met 37,1 weken en woog maar 2300 gram en dat dus in haar eentje. Wat moet dat zwaar zijn geweest zeg voor jou. Heel veel geluk met zijn 5-en en ik hoop dat ze gauw mee naar huis mogen. Lekker thuis bijkomen nu las ik.
Dank jullie wel allemaal! Ben ook echt trots! Ze zien er al zo volmaakt uit voor hun leeftijd. En dat zeg ik niet alleen omdat het mijn kinderen zijn, maar dit had ik zo niet verwacht dat ze er al zo uit zouden zien met dit termijn waarmee ze geboren zijn. Met de ogen open is Vince en degene die lacht is Senn.
Oh wat een prachtige mannetjes heb je toch gemaakt met je vriend! Kan me helemaal voorstellen dat je je zo voelt over hoe ze eruit zien voor hun leeftijd. Al die verschillende verhalen die je hier leest. En wat slim van je vriend om straks pas vakantie nemen als ze mee naar huis mogen! Ik hoop dat ze dan alledrie tegelijk mee mogen! Geniet ervan maar dat doe je volgens mij wel
Wauw eiig, bijzonder Wat een moppies Mijn kids (oudste met 33.3 en jongste 33.5) mochten naar huis als ze alle flesjes konden drinken, en daarbij bleven groeien
Moesten ze niet ook zelfstandig kunnen ademen en zichzelf warm kunnen houden of konden ze dat gelijk al helemaal zelf? De kleinste van de 3 doet alles helemaal zelf. Net gebeld door de kinderarts en Jae ligt nu aan een snorretje ter ondersteuning van het ademhalen, ze vermoeden dat ie misschien een infectie heeft waardoor dat komt, maar dat is niet zeker. Ze geven hem nu voor de zekerheid wat antibiotica voor het geval het anders erger wordt. Jae en Senn liggen nu ook allebei onder de lamp met een brilletje, want ze werden iets geel. Vince is de kleinste, maar de kleine man is ook echt wel de pittigste! Hij heeft nog helemaal geen hulp voor iets gehad, bikkel! Gelukkig zijn dit 'normale' dingen die kunnen gebeuren bij te vroeg geboren baby's en ik denk maar zo, de kleine dipjes die ze nu hebben en waarvoor ze iets ondersteuning nodig hebben, hebben ze straks niet!
Ah wat een lieve foto,s En wat ligt Senn er tevreden bij En Vince kijkt al zo helder uit zijn ogen. Hopelijk knapt jae ook snel op met het kuurtje