Gefeliciteerd met jullie 3 prachtige kereltjes! Wat een wonder en wat fijn dat zowel met hen als met jou alles zo goed gaat. Wat betreft autorijden, ik heb toen voor de zekerheid de verzekering gebeld en die waren er heel simpel in: wij hebben geen medische bevoegdheid dus volgens het doktersadvies. Als de arts zegt dat je weer mag rijden, mag je weer rijden. In de standaardfolders vanuit het ziekenhuis hier staat 2 weken, dus die heb ik aangehouden, ging er vanuit dat als het anders was de arts dit wel gezegd zou hebben.
Dank je wel! Ja idd, ik hou ook wel gewoon die 2 weken aan. Sowieso hoef ik niet per se auto te rijden, want ik kan gebracht en gehaald worden en anders rijdt vriendlief. M'n vriendjes zijn van hun infuusjes af en liggen lekker in een open bedje, toppers! Nog even een foto van ze. Op ten duur verwijder ik ze wel weer, maar jullie hebben me al die tijd gevolgd dus afentoe een foto plaatsen is dan wel zo leuk!
Oohhh wat een dropjes, gewoon drie kereltjes, wauwie Vind 't zo apart dat elke verzekering blijkbaar iets anders zegt. Die van mij beweerde dat als ik binnen 6wk zou rijden en er zou iets gebeuren, ik echt wel een probleem had. Maargoed, wellicht verschilt dit dan per verzekering. Weet niet of het al geplaatst was maar wist je dat er ook net een vierling geboren is? Vader vierling: 16.000 luiers en nieuw huis nodig | RTL Nieuws Drie zou me al pittig genoeg lijken hoor
Die vierling zit bij ons in de FB groep, maar helaas klopt de helft niet van wat er op het nieuws te lezen en zien is! De namen staan niet goed, er staat dat ze 1 eiig zijn, er staat dat her de 1e vierling sinds 20 jaar is, terwijl er bij ons in de groep nog een jonge vierling zit.. Thnx weer voor de kieve reacties over m'n kanjers.
Wat een mooie kereltjes natasjee! En wat zijn ze stoer, nu al zonder infuusjes! Ze hebben het duidelijk heel goed bij je gehad En die vierling Ze zijn waarschijnlijk niet eens een eiig toch? Ik las dat ze hulp hadden gehad en 2 terugplaatsingen hebben gehad . Nouja het blijft hoe dan ook bijzonder, hoewel ze zelf heel erg de media opzoeken en dat hebben de andere ouders van de vierling waarschijnlijk niet gedaan .
Dank je wel en het zijn toppers! Haha, ze hebben het zeker niet slecht bij me gehad. Vind het zelf nog steeds bizar hoe goed alles is gegaan. Een top zwangerschap gehad met heel weinig kwalen (op de laatste 4 dagen na), kinderen die het zo goed doen en gewoon mooi op gewicht zijn en vrij lang zijn voor het termijn, geen last van de keizersnede en ook nog eens geen last van stuwing! De vierling is hoogstwaarschijnlijk 4 eiig. En wat je zegt, die andere vierlingouders hebben de media niet zo opgezocht. Ieder zijn ding, maar mijn ding is het ook niet. Hier een topic hebben is leuk, maar meer ook niet!
Echt zo mooi om die foto van je zonen te zien...echt geweldig hoe jouw zwangerschap gegaan is, en dat ze zo gezond zijn!
Wat zijn het toch n plaatjes! En wat fijn dat ze het zo goed doen! Wat betreft n vierling, ik ken iemand die heeft 5 jaar geleden n 4 ling gekregen, 1 eiige en n 2 eiige, gek eigenlijk dat de media zich niet inleest in dit soort dingen.
Wat ze op het nieuws zeiden is dat er nog uitgezocht moet worden of het 1eiig is en mocht het 1 eiig zijn dan is het de eerste 1eiige 4ling sinds 20 jaar. Ze hadden het niet over meer eiige 4lingen (niet op de site gekeken, kan best dat het daar fout staat, maar in de uitzending zeiden ze het wel goed in ieder geval) Ik volg ze op facebook, dan weet je in ieder geval dat de informatie klopt die ze zelf typen
Kopt idd Bam, wij op de groep hebben het zelf niet goed begrepen haha! Ging idd over een 1 eiige vierling, maar het is alsnog hoogstwaarschijnlijk 4 eiig. Ik zou al die media in ieder geval niet willen en zeker niet oo de afdeling bij m'n kinderen . Dat het ookndoor de afdeking is toegelaten vind ik vreemd. Maarja, iedereen doet het op zijn of haar manier natuurlijk. Ik heb liever rust bij m'n kindjes zodat ze rustig kunnen aansterken. Hoe meer rust ze krijgen, hoe beter ze de tijd krijgen om te groeien en bloeien. Ik word waarschijnlijk vandaag weer tante voor de 3e keer. M'n zus haar vliezen zijn vannacht gebroken en de weeën komen om de 3 a 4 minuten. Liggen alle 4 zometeen voor even in hetzelfde zh, al mag m'n nichtje snel naar huis als het goed is.