Meis wat goed om te lezen dat het met jullie allemaal zo goed gaat ! me gefeliciteerd met je nichtje.Nou jou vaker is echt een bofkont geen 1 maar vier in 1 klap super !!
Is je vader of schoonvader heel toevallig buschauffeur. Zat gister in de bus in Haarlem toen ik twee buschauffeurs hoorde praten over foto's maken van de drieling. Moest gelijk aan jou denken. Maar je had ook gezegd dat er nog twee drielingen onderweg waren in Haarlem toch...
Toch grappig.. Op FB een bestelling voor een drieling en toevallig dus voor mij en jij die blijkbaar bij m'n vader in de bus zit..
Dat is ie zeker! De kanjers gaan zondag van de monitor af en dan hebben ze alleen nog een sonde! Zo fijn, bijna helemaal draadvrij op de sonde na. We hebben al 7 dezelfde kaarten gehad, vandaag de geboortekaartjes op de post gedaan en ben benieuwd hoeveel dezelfde kaarten ik er nog bij ga krijgen, haha. Er zijn niet echt drieling kaarten en dit is de enige kaart waarop staat 'Jullie baby's zijn geboren'.
Ja ze doen het echt super! Vince drinkt bijna al zijn flesjes helemaal zelf leeg kanjer. Kleine man doet het het best van alledrie, maar ze doen het alledrie erg goed!
Klopt idd! Hij doet alles vanaf het begin al super goed. Hopen dat dat zo blijft en dat ie straks niet een dipje ofzo krijgt. Senn gaat hem achterna met flesjes leegdrinken, nu Jae nog.
Leuk hoor!! Ben elke keer benieuwd of ze weer veel veranderd zijn in hun gezichtje zo leuk om te zien
Zal van de week weer een foto plaatsen! Ze veranderen met de dag bijna! Zo een verschil met de 1e dag, het zijn nu echt baby's. Waren het al, maar toen echt nog zo klein, we zien ze groeien. Ik heb vroeger alleeb veel te hard geroepen dat ik geen rooie vriend wilde, want dan kreeg ik rooie kinderen.. Jullie raden het al. Rooie vriend (tegen bruin aan en hij heeft kale kop dus je ziet het niet) en jawel... 2 rossige kindjes en 1 blondje.. En het maakt me helemaal niks uit natuurlijk.
Mijn dochter is ook rossig maar is nu bijna 3 maand en het trekt weg, dr uitgroei is blond! Komt erg vaak voor, dus kan zo maar dat je mannen op hun eerste verjaardag alle3 blond zijn! Maar ach al was t groen..ook dan zijn je eigen kids perfect
Jae is wel echt wat donkerder dus die blijft denk ik wel zo, maar het maakt idd echt allemaal niet uit. Wat je zegt, je eigen kids zijn perfect! En het is maar een haarkleur, geen 1 of andere rare ziekte haha.
Wow wat goed Natasjee! Al bijna alle flesje zelfstandig leegdrinken. Zodra je over deze magische grens heen zit, gaat het opeens heel erg snel, let maar op!
Ja echt super! Jae gaat ook steeds meer vooruit! Op de afdeling verwachten ze wel dat ze rond de 36e week naar huis mogen. Zei degene die net voor ze zorgte ook. Ze gaan met sprongen vooruit en ze deden het al zo goed!