Gefeliciteerd wauw wat een mooi gezicht 3 kindjes. zijn het allemaal 1-eiige? Snap daar nooit zoveel van haha.
Dank jullie allemaal wel voor alle leuke reacties weer! De vraag over of we standaard hulp thuis krijgen, dit is niet het geval. Gelukkig hebben we veel.lieve familie en vrienden om ons heen die ons zullen helpen! De baby's zullen tussen week 32 en 34 gehaald worden, als mijn lichaam dat volhoud en als alles goed gaat met de baby's. De vraag over of ze 1 eiig zijn kan ik dus niet beantwoorden. 1 Eiig houdt in dat ze alledrie op elkaar zullen lijken en van hetzelfde geslacht zijn. 2 Eiig houdt in dat er een 1 eiige tweeling bij zit en 1 'losse' baby. 3 Eiig houdt in dat ze alledrie anders zullen zijn en waarschijnlijk niet op elkaar zullen lijken. Dit kunnen ze helaas nog niet zien!
Ik lees ook mee, vind het zo bijzonder! heel fijn dat de echo zo goed ging en wat een mooie plaatjes! Gefeliciteerd
Wauw wat bijzonder! Gefeliciteerd met je zwangerschap en wat sta je er geweldig positief in, super! En wat een mooie buik al, ik wil je ook graag blijven volgen.
Mooie buik en super gefeliciteerd!!!!! Ik blijf ook meelezen ben heel benieuwd! 1 vond ik al pittig straks heb je d'r 3! Maar wat een geschenk!!
Van harte gefeliciteerd! Wat bijzonder om op 'normale wijze' zwanger te raken van een drieling. Mooie echofoto's!
Mooie echo's en 3 dubbel gefeliciteerd, wat een wonder zeg! Ik zou denk ik wel in paniek zijn geraakt haha maar oke, je kunt toch niets anders dan het op je af laten komen Geniet van je zwangerschap en hopelijk gaat alles voorspoedig!
Wauw echt super bijzonder zeg Ik blijf je volgen gefeliciteerd ! Zitten leerlingen bij jullie in de familie ?
Dank jullie wel allemaal! Idd, je kunt toch niks anders dan het op je af laten komen! Leerlingen zitten wel bij ons in de familie hihi Meerlingen niet!