Denk idd dat ik dan nog maar weinig tijd heb! 2 Pagina's terug iemand die nu ook in verwachting van een drieling is, misschien kan zij een topic openen en updaten! Ik vind eigenlijk wel dat er een nieuw topic moet komen die iedereen gaat volgen! Hihi. Ik zal vast evengoed afentoe even een update geven....
Wauuuw zaterdag al, wat snel. Onwijs knappe mannetjes. Heel erg leuk dat je ons nog zo blijft updaten
Waaaah geweldig! Zit hier helemaal blij te zijn hihi. Geniet nog ff van de rust en geniet vd eerste momenten thuis als gezin!
Wauw! Wat super fijn! Nog maar 3 dagen en dan zijn ze thuis! Hoop dat het bezoek jullie nog even word bespaard en dat jullie eerst zelf jullie kindjes echt mogen leren kennen en genieten!
Wat fijn zeg! Geniet van jullie mooie gezin! En als je niet meer kan updaten,snappen wij dat heel goed hier hoor!
Ja echt super! Dan gaat het echt beginnen. Morgen ga ik in roomen in het zh, dan zit ik de hele dag samen met ze alleen op een kamer en als ik tegen dingen aan loop, kan ik er nog iemand bij halen. Vind het wel spannend! Straks ineens drie kindjes thuis. Beetje jammer alleen dat mijn vriend het weekend geen vrij ervoor kan krijgen en dus pas vanaf maandag vrij is. Hij kan alleen later beginnen zaterdag dus hij kan gelukkig wel mee om ze op te halen. Ga ik nu maar nog even het huis schoonmaken..
Oh super Natasjee, nu wordt het pas echt echt! En wat zijn het toch een kanjers, dat ze al mee naar huis mogen. Alvast veel succes in het zh morgen, wel fijn dat je zo mag wennen en idd iemand roepen als iets niet lukt. En geniet er maar volop van als ze thuis zijn!
Super natasjee! Wat een wondertjes! Fijn dat ze zaterdag lekker mee naar huis mogen! Geniet er lekker van!
@natasjee, kan je vriend daar geen speciaal verlof voor opnemen? Kan me juist voorstellen dat je elkaar dan wel even nodig gaat hebben om direct samen te wennen! Maar wat een stoere bikkels heb je! Gewoon bij 35+6 al lekker naar huis!
O, ik kan me voorstellen dat je dat spannend vind zeg! Maar gaat vast goed komen, veel succes en geniet ervan!
Natasjee, Wat een flinke baby's seg!! Echt mooi om te zien. Kijk er al naar uit om die 2 van mij te zien knorren in hun bedjes eind februari. Proficiat!