Niet 1, niet 2, maar 3 wondertjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasjee, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Fijn dat ze thuis zijn!! Zal idd even wennen zijn!
    Geniet ervan

2. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Wat fijn dat ze thuis zijn. Geniet van jullie mannen.

3. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie nu lekker met zn 5en thuis zijn! Lekker van gaan genieten!

4. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Wat super fijn dat ze inmiddels thuis zijn!
    Geniet er heerlijk van!

5. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Wat super dat ze al thuis zijn! Heerlijk genieten!

6. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    De eerste nacht ging goed! Ze kwamen alleen als ze honger hadden en dat was gewoon rond voedingstijd. Vandaag weer een dagje alleen met ze en gelukkig was er maar 1 die huilde om eten rond etenstijd en de andere 2 moest ik wakker maken, ik hoop dat ze dat erin houden. :D Heb zelfs tijd om de was te doen (nu al een berg was van ze), koffie te drinken en hier te reageren.

Ik ben verliefd op ze.. Zoals ze met z'n drieën in de box liggen. ♡

7. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Wow!! Goed bezig boys 😉 (en mama!!)

8. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ik vroeg me af.... geef je er 2 tegelijk de fles of echt om de beurt (lijkt me dat je dan wel erg lang bezig bent)

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    wat fijn dat ze thuis zijn! ik zag hele mooie foto's van early birds!!

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mooie reportage van Early Birds!!!

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Heerlijk zo'n fijn begin thuis!

12. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ze krijgen nu nog omstebeurt de fles, maar als ze straks iets ouder zijn dan zal ik ze tegelijk de fles geven, naja 2 dan. Jae en Senn hebben het wel echt nodig dat ze de aandacht krijgen en zeker Jae, want hij moet heel veel boeren tussen de fles door.

Thnx voor de reacties over de Earlybirds foto!

13. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Wat fijn dat ze thuis zijn!!!

14. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ze zijn thuis geweldig! Geniet van deze geweldige tijd!

15. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Jeetje, wat zal dat druk zijn. Maar ook heel mooi denk ik. 3 van die hummeltjes...
    Kan je het allemaal wel een beetje aan? Hoop dat het nog steeds goed gaat!

16. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Zag ik jou toevallig vanochtend lopen in de Cronje?

17. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Gisteren voorbhet eerst met ze gewandeld, door de Cronje idd. Dus dat denk ik wel! :D

@ Emma, het gaat prima! M'n vriend is vrij deze week dus dat scheelt wel. Ze zijn alledrie een beetje verkouden dus dat is wel sneu! Zelfs rven neusspray halen voor ze kost een hoop geld, want ook die moesten we 3x hebben. En wat een berg was steeds! De spuugdoekjes en hydrofiele luiers gaan er doorheen alsof het niks is en dan nog niet te spreken over de kleertjes. Heb namelijk 2 kindjes die heeeeeel erg slordig de fles drinken.

Zometeen met ze naar het VU voor de gehoortest.

18. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Wat fijn dat het goed gaat! Geniet tussen al het zorgen door ook lekker van je kereltjes he 😉

19. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hoe gaat het nu met jullie? Hebben ze de gehoortest niet in het ziekenhuis gedaan dan? Bij ons mannetje werd dat zo'n drie dagen na zijn geboorte al gedaan.

20. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Het gaat goed. Net even naar het zh geweest met Jae, omdat hij plekjes onder zijn kin heeft wat we niet vertrouwden, het lijkt een beetje op krentenbaard. De kinderarts heeft er naar gekeken en het is gelukkig niks ernstigs alleen geïrriteerd (drinkt heel slordig). Ze waren ook alledrie wat verkouden, maar het gaat al een stuk beter en ze klinken bijna niet meer verkouden. :)
    Moet zeggen dat het toch best pittig is met 3 baby's tegelijk! Was ook wel te verwachten natuurlijk. Niemand die heeft gezegd dat het gemakkelijk zou zijn. Ben blij als ze de nachten door slapen, want slapen zit er bijna niet meer bij. Op de 1 of andere manier drinken ze 's nachts hun fles heel traag. Is voor hun ook nacht natuurlijk, maar dat is zo vermoeiend.

Verder heb ik zelf al een paar keer gehad dat ik dacht dat er een baby op de grond was gevallen vanuit mijn bed vandaan dus ik greep naar de grond, maar het was gewoon een pak pampers die er lag. Even later dacht ik dat mijn vriend met zijn arm op een baby lag dus ik zei heel hard 'kijk uit je ligt er op 1!', maar er lag helemaal geen baby.. vannacht weer hetzelfde, dacht weer dat er een baby onder zijn arm lag, want ik dacht echt dat ie een baby uit zijn slaapkamer had gepakt, maar niet dus. Van de week ook al gedroomd dat ik een baby op de bank had gelegd en weg was gelopen, toen was die baby dus op de grond gevallen. Volgens mij ben ik onbewust heel angstig dat er iets met 1 van de kleintjes gebeurd ofzo, of ik ben gewoon heel vermoeid of iets. Gelukkig is het allemaal niet echt gebeurd. :D

Deel Deze Pagina