De vorige bewoners hadden 1 zoontje en die sliep in dezelfde kamer en mijn buurjongetje vroeg ook gelijk toen ie hoorde dat ik zwanger was 'ze slapen toch niet op die kamer he? Want ik hoorde ... altijd huilen en dan kon ik niet slapen.' En aangezien er 2 gillende keukenmeiden tussen zitten, ben ik er bijna zeker van dat ie het hoort, maar kan het inderdaad wel even navragen! Die had ik nog niet gezien, wat creatief!
Lastig hoor. Wij horen kinderen van de buren ook wel eens (sommigen vaker dan wel eens en ook vele malen heftiger). Je ontkomt er gewoon niet aan Al snap ik je gevoel heel goed hoor
Zou me er maar niet te druk over maken. Baby's huilen, en zolang ze dat niet 20 uur per dag doen hoort het er helaas bij.
Na verloop van tijd eens vragen aan de buren of hun zoontje er last van heeft. Je kan er vrij weinig tegen doen. Maar voel je niet opgefokt omdat je bang bent dat je buurjongetje wakker word. Dat is heel cru gezegd even niet je probleem als je drie bengeltjes hebt die honger hebben
Hebben jullie ook wel gelijk in, zegt m'n vriend inderdaad ook, maar toch. Ze huilen gelukkig ook niet heel veel dus misschien moet ik ze inderdaad maar eens even laten huilen 's nachts. Of ik het kan is een tweede, haha. Overdag heb ik er geen last van en kan ik me er een soort voor van afsluiten. Dinsdag naar het cb geweest en de ukkies wegen nu als ik het goed heb uit mijn hoofd; 2840, 2935 en 3025 gram. Ze groeien goed.
Vandaag de stad in geweest en mijn hemel.. Als ik 1 euro had gevraagd voor alle mensen die naar de wagen staren, erover praten en even willen kijken dan had ik al bijna een maandsalaris gehad.
Ja kan me voorstellen je bent een lopende atractie zo voor een hoop mensen.denk dat je dit nog lang zal gaan houden.. Ik ben wel heel benieuwd hoe je knulletjes er nu uit zien. Ga je in de toekomst nog eens een foto laten zien? Heb je al een beetje je draai thuis kunnen vinden met je mannen?
Hebben onze draai wel al kunnen vinden ja. We doen jet lekker met z'n tweeën en als m'n vriend werken is doe ik het alleen. Kan alle hulp krijgen die ik wil, maar het gaat wel ptima zo. Heeft nu wel een vriendin zwangerschapsverlof dus die is er nu een paar keer in de week en een vriendin heeft volgende week vakantie en dir wilt graag helpen. Krijg deze week de foto's van de newbornshoot en dan zal.ik er wel 1 plaatsen.
Wat een schatjes !!! Gelukkig dat je je draai kan vinden.. En toch wel lekker he als je vriendinnen er zijn.