Wat een leuke dekentjes ook zo met die namen erop. Ik vind je sterretjes met namen ook al zo leuk. Was al druk aan het googelen waar je die kunt laten maken Fijn dat het zo goed gaat en je op pad gaat met ze, moedig met al die belangstelling! Hoe voel je je eigenlijk? Goed of ben je al helemaal op?
Thnx allemaal. Die dekentjes heb ik van vrienden gekregen, super leuk! Die sterren komen volgens mij bij huys achttien vandaan als ik het goed heb, bij een vrouwtje die dat soort dingen maakt. Heeft ze wel op verzoek gemaakt dus het is niet zo dat ze het standaard heeft, moet je wel echt om vragen. Met mij gaat het goed, heb alleen wild vlees op m'n litteken van de wond. Heb natuurlijk teveel gedaan... Ach, komt wel goed! Ik heb nog geen last van vermoeidheid gelukkig. Zal ook nog wel komen. De kleintjes zijn helaas weer verkouden, maar daar ontkom je ook niet aan deze tijd. Denk dat er heel veel baby's last van hebben nu.
de onderste twee lijken het meest op elkaar zoals ik het op die foto zie? kunnen jullie ze nu helemaal goed uit elkaar houden? lijkt me nachts wel es lastig met een moe hoofd hihi,
Op de foto lijken die 2 het meest op elkaar inderdaad, maar in het echt de onderste en bovenste! Het ligt er echt net aan vanuit welke hoek je ze ziet, ofzo. Ze lijken als gewone broers op elkaar. Wij kunnen ze makkelijk uit elkaar houden, maar andere mensen hebben er nog wel wat moeite mee. Ooo 's nachts met een moe hoofd lukt het haha